Arbetsförmedlingen

Idag har jag varit på arbetsförmedlingen och skrivit in mig igen efter en månads arbete på Scan.
Men efter nyår så ska jag börja på ett annat jobb...skönt för man vill ju inte gå arbetslös.
Jag verkligen hatar att inte ha något att göra.
Så jag är verkligen överlycklig över att jag har fått ett nytt jobb redan.

Var inne i djuraffären i Kävlinge  o handlade lite saker till de små valppaketen som valparna ska ha med sig när dom flyttar, *ångest* för man vill ju verkligen inte att dom ska flytta.
Man har ju fäst sig vid de små liven nu.
Dom ska dessutom avmaskas nästa vecka....haha se vad dom tycker om det.
Klippte deras klor idag...lika bra att vänja dom vid det redan när dom är små så underlättar man det ju lite för de nya ärgarna när dom själv ska börja klippa deras klor.

Har skrivit lite julkort idag som jag ska skickan iväg....
Snart är ju den efterlängtade julen här....hur mysigt som helst.
Har lite julklappar som jag ska slå in idag...

Ja detta var mitt första inlägg här i bloggen....
Får se hur det funkar med denna bloggen.....kanske man fortsätter med den =)

Hej svej
//Helena


                    image2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0