Dagarna går

Ja dagarna rusar på för fullt.....Snart jul o nyår o allt vad det innebär.....

Sen efter nyår börjar jag på nytt jobb...jippiii. Är sjukt glad över att jag fick det :)

Känns jobbigt o  bara gå hemma nu, man har ju haft jobb i en månad nu o kommit i i det...
O sen saknar man ju klart arbetskamraterna.....Vi hade mkt att skratta åt mellan varven haha.
Men men det är ju trots allt inte så himla länge till tills jag börjar på det nya jobbet.....

Hann aldrig packa in några julklappar igår som jag hade tänkt....så det är vad jag ska förgylla min dag med idag istället.

Tog lite nya foton på valparna igårkväll...jättesöta.
Lägger in ett av dom här under detta inlägget :)

Igårkväll/natt så kollade jag på skräckfilm o mös med hundarna....har inte blivit mkt sånt nu när man har jobbat o fått gå upp tidigt om mornarna.....
Så det gäller att passa på nu medans man går hemma....i januari är det dax för  jobb o tidiga mornar igen....
O jag som är Nattmänniska =)


image3










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0