God Jul

Vaknade tidigt imorse....som vanligt på julafton, förr sov jag alltid nere i vardagsrummet i soffan för man tyckte det gick snabbare till morgondagen då på nåt konstigt vis haha =)
Men nu har man lärt sig att uppskatta en god natts sömn i sin säng ist för en obekväm soffa =P

Valparna har börjat äta valpmat nu...så Lady får lite dispens  från de små liven.....man märker på henne att hon tycker hon har stått för maten tillräckligt länge nu.

Har kollat lite på kalleanka idag på tv  =)
Som sagt, på julen blir man som barn på nytt  *ler*

Väntar på att syrran med familj ska komma nu....tror dom skulle komma mellan 5-6 tiden nån gång.

Alla julklapparna är inslagna o lagda under granen ....jisses vad vi höll på länge med det inatt.....hehe.
O var fortfarande imorse inte klara :P
Så vi har fått slagit in de sista julklapparna nu under dagen =)

Mormor var här en runda imorse o hälsade på.

Haha Zack är för söt, han har lagt in sin stora söndertuggade fotboll under granen oxå.....
O där har den legat sen igårkväll....hehe han hoppas kanske på att vi ska leka en stund sen mellan julmaten och julklapparna  =)


Har idag gjort ett eget julkort på datan med valparna på =)
Inte sådär jättebra kort, men jag får trösta mig med att det är första gången jag ger mig på att göra ett sådant kort på egen hand =)


Nu ska jag gå o hjälpa till med julmaten så vi blir klara tills syrran med familj kommer....

God jul på er allihopa!


image10












 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0