Inget glädje-år direkt

***********

Nu börjar visst året närma sig sitt slut.....
När man tänker tillbax på året som gått så har det varit ytters glädjande stunder....
Inget roligt direkt när man tänker på det.....
Detta har nog varit mitt värsta år hittills tror jag.....
Det enda glädjande detta året har nog varit Ladys valpkull....
Finns inte mkt annat man har kunnat glädjas åt tyvär....
Får hoppas att det kommande året för med sig lite mer glädjeämnen in i den trista vardagen.


Så nyårsafton då????
Hade planer på att åka till syrran o David i Svalöv, men jag tror inte fallet blir så tyvär.....
Alltid nåt som ska komma imellan för mig att kunna ha kul.....
Så det blir antagligen bara till att sitta hemma som en helt vanlig tråkig dag....


Har plockat ut en massa gamalt ur lådor o sånt idag....skönt att sortera lite,.....

Pratade med Philip en stund igår i telefon....han får en alltid på bra humör =)


Hittade 284 :- i min väska som jag hade när vi var på Tages som jag helt hade glömt bort  =)
Alltid kul när man hittar några extra slantar som man har glömt bort =)


Var i djuraffären i Kävlinge idag =)
handlade hundmat till Lady (hade bara valp/ o till digivande tik  hemma)
Så jag tänkte köpa hennes vanliga Adultmat, men hittade speciell mat till papillon (i samma märke dock) o för fin päls osv så jag köpte den ist.....får se om den är bra men det verkade den vara iaf =)


Måste snart ut en sväng med Zackebacke.....för när det väl blir mörkt ute så vägrar han gå utanför dörren för dessa förbannade smällare/raketer.....dom borde totalförbjudas!!!!
(ok kanske på nyårsafton kunde dom fått smälla, men thats ist lixom, fattar inte folk hur mkt det skadar våra stackars djur???)


Skönt att va Ledig t.o.m tisdag =)
Lite långhelg minsann =)


Tjing på er!


image14














Kommentarer
Postat av: Pernilla

Du kan komma hit om du vill vi har fullt ös=)

2007-12-30 @ 16:19:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0