Jobb o Shopping

*********

När jag var på väg till jobbet idag så gick jag in om på Galerix o handlade lite pennor o kort osv....hehe ja o mina pennor =) Är aningen penngalen =)
O när jag kom fram till kassan så fick jag veta att det var halva priset på det så jag kom minsann billigt undan =)
Ska gå in om där imorgon oxå innan jobb o gå i lugn o ro o titta lite, idag var jag lite stressad nämligen.
Edyta hade oxå varit där o handlat idag innan hon började jobba =)

Idag har det gått bra på jobb....jag börjar komma in i det nu =)
har stått i kassan idag....
Så snart ska jag stå där ensam om dagarna *nervöst* =)


Sträckte mitt ena lår idag på jobb....Så nu sitter jag o beklagar mig över det haha....


Weeee fredag imorgon....sen är jag ledig till onsdag =)


Har bränt mitt finger idag *snyft*
Hehe men d e inte lika farligt som Edytas finger....hon klämde det i bildörren *AJ*
Eller ja d var chefen som råkade slå igen dörren när hon höll handen där....ups lixom*


Nästa vecka ska jag beställa tid till chipmärkning o vaccination/vet.bes till valparna.....
Gud vad tiden har gått snabbt när man tänker efter....dom är snart flyttfärdiga ju.....
Dom är så sjukt söta nu...dom har utvecklats hur mkt som helst de senaste dagarna....pälsen börjar växa nu så dom liknar små bommulstussar =)
O morrar o skäller gör dom oxå nu hehe =)
O bits....o valptänderna e ju sylvassa....dom har fått för sig att det är sååååå kul att bitas i fötterna....inget mysigt kan jag lova.....o dom hänger sig i byxbenen när man går så man får släpa dom efter sig ....hehe tur man inte använder byxor här hemma som man är speciellt rädd om *ler*


Nu tackar jag för mig idag =)

hej hej

***So difficult to go forward
But easy to go back!?!?!?!***
Complicated



image13








Kommentarer
Postat av: pernilla

Hälsa edyta nästa gång du jobbar med henne från mig=)

2007-12-28 @ 17:05:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0