Jobba

Igårkväll åkte jag in till Lund med dom jag jobbar för o hjälpte till lite o stängde o så....
Verkar iaf som nåt som jag skulle trivas med så vi får se =)

Idag ska jag in och jobba några timmar....börjar 2-halv 3 nångång....kunde komma när jag ville därimellan....
Sen får vi se hur länge jag jobbar idag....skulle bara va där några timmar typ.....

Sen ska jag nog inte jobba förrens Onsdag igen...annandag jul. hehe mjukstart  =)

Har fått sån värsta ångest med valpvalet....
Jag tycker om alla tre valparna (men jag ska ha tik så då väljer jag automatiskt bort hanen ju), men d e jättesvårt o välja tik....båda är hur söta som helst.....
Ladys uppfödare är ju intresserad av Afrodite....
Oxå tänker jag lixom att då kan hon ju köpa henne av mig så vet jag iaf att hunden får det bra o kommer ut o ställs i hela världen i princip.....men sen när jag tittar på Afrodite så smälter mitt hjärta o jag känner att jag inte kan sälja henne....O tänker att då säljer jag Atalanta ist, men samma sak där....när jag tittar på henne.....så kan jag inte.....ush har verkligen ångest.....hanen har jag klart oxå tagit till mig oerhört mkt, men jag har hela tiden varit beredd på att sälja han....men sen när d väl är dags så kommer det såklart oxå ta emot jättemycket......
Man skulle behålla alla tre *ler* Skämt åsido.
Men men som ni säkert förstår så är detta jättesvårt för mig......
Jag får ta mig en rejär funerare nu fram till nyår.....sen kan jag ju snacka med Ladys uppfödare o se hur jag gör......


Nu rusar dagarna på känner jag....julafton om bara TRE DAGAR!!!!
Sen NYÅR sen kommer det här jobbiga med att sälja de små valparna....återigen kommer jag in  på det i detta inlägget.....
Så folk förstår nog att jag kommer ha svårt för att sälja dom.....
Man har ju såklart fastnat för dom alla tre.


Men förutom "valpsäljandet" nästa år så börjar nog året bra iaf.....för JAG HAR ETT JOBB!!!!
Har gått och haft ångest för att vara arbetslös nästa år....men det verkar fixa sig ju =)
Får hoppas bara valpvalet oxå fixar sig såhär lätt. =)


Nu ska jag göra mig iordning för jobb =)
Tjiiiingeliiing


image7





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0