Jobbat

*********

Kunde inte sova inatt....hade valpar som har lärt sig klättra över valplådan *morr*
Så hela natten har jag fått jaga valpar o lägga dom i valplådan igen o igen o igen....*suck*
Kan lova att jag har varit halvdöd idag....
Ville inte vakna imorse.....


Var o jobbade ett par timmar idag...vilket gick bra....
Åkte med pappa o mamma in för mamma skulle oxå jobba....så jag gick från sjukhuset ner till stan.
I Januari slutar Edyta så då ska jag stå där ensam.....
Men det ska nog gå bra det oxå  =)
Ska jobba imorgon o fredag oxå....


Hade min lugg nere idag....första gången på månader nu :P
Men jag trivs i lugg....när man väl har gjort den iordning o så.....
Men d finns inget skönare än när man sätter upp den med klämma så man har "fri sikt" haha =)


Snart nyår oxå.....har suttit o planerat inför det nya året lite oxå =)
Kollat upp folk som chipmärker valpar
Letat upp hundutställningar
Kollat lite på ny hanhund osv =)
Kul o planera =)
Speciellt när det gäller hundar =)


Har lovat o komma in till hunddagiset oxå med min valp när hon är äldre så dom får se henne =)
Man saknar allt dom lite därinne....


Igår såg jag slutet av Pearl Harbor....ush vad jag lipade.....Den är fruktansvärt sorglig den filmen....
men bra som attans är den.....
Så sjukt...alla filmer som är BRA är SORGLIGA!!!!
Är dom bra slutar dom aldrig lyckligt.....så typiskt!!!!
Hade velat se hela igen, men fick nöja mig med slutet....bättre än inget....
Har den på VHS men ingen DVD =(
Har ju bara DVD nu.....


Längtar tills PrisonBreak börjar igen =)
Älskar den serien =)
(om nån har kunnat missat det haha)
Två snyggingar ju.....wentworth Miller Michael Scofield och Dominic Purcell Lincoln Burrows

image11


image12






























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0