Julgran


Idag gick jag upp tidigt, pappa hade gått med alla hundarna när jag kom upp för han hade vatt uppe tidigt ändå o kört mamma till jobb,.....


så efter att pappa väckt mig så fixade jag mig lite snabbt o sen åkte pappa jag o Lady ut o högg en julgran =)
Haha fan vad vi stack oss på alla julgranarna....rena rama trollskogen haha.
Tog ett tag innan vi hittade julgranen med stort J =)
Men stilig kommer den bli när vi har klätt den o sånt o satt stjärna i topppen o glitter o grejer =)
haha bredvis oss gick där hästar i en hage som Lady var VÄÄÄLDIGT nyfiken på haha....morrade o hade sig men ville ändå kolla in dom  =)


Efter julgranshuggningen så åkte vi ner på Ica o köpte lite granris (dom hade slut på det vid julgranarna).
Sen åkte vi hem lämnade av julgran o granris o sen åkte vi upp o åt frukost hos farmor o farfar.....

Hur mysig morgon som helst ju =)

Förutom att det kliar på benen där jag har stuckit mig på granbarr....*hata*


Nu håller valparna på att riva valplådan så nu ska jag gå ner med dom i köket så dom får springa av sig lite.....

Hej svej

Helena i tomteskogen


image8






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0