Julstress

Var ute i julstressen idag o köpte de sista julklapparna.....
Blev väckt tidigt, gick med hundar o gjorde oss iordning sånt, åkte o hämtade farmor sen åkte vi till Lund o julhandlade...fick köpt en heeel del julklappar till :)
Var runt överallt o handlade.... =)


Mötte Ullis o hennes mamma på Rusta och pernilla med family på ÖoB....dom var oxå ute o shoppade i julstressen haha.


Gick många timmar o shoppade....vill inte veta hur mkt pengar jag gjorde av med idag....men sen är det oxå bara jul en gång om året =)


Efter allt shoppande så åkte med hem till farmor o fikade lite.....


Väl hemma så promenixade vi en sväng med hundarna, sen resten av kvällen nu har vi slagit in julklappar.....
Ush vad jag är trött på det nu....hade jag hittat en julklapp till att slå in så hade jag spytt tror jag....e helt trött på o packa in julklappar haha.
Men det ser sååååå fint ut när dom ligger under vår fina gran =)


Hittade en jättesöt madrass på Rusta till att ha i buren till Lady o Cindy när vi ska på utställningar.....Rosa med tassar på =)


Haha hittade även en heeel del saker som jag köpte till mig själv oxå =)
Fick unna mig själv något oxå jue =)


så nu sitter man som ett barn på nytt o väntar på morgondagen =)
Alltid lika spännande varje år....kvittar hur gammal man blir tror jag .....man tycker nog ALLTID det är lika spännade med julafton =)


God Jul På Er Alla
MVH
Från MIG =)

image9





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0