Nytt år = Nya tag

********

Som jag nämnde i förra inlägget så har jag haft ytterst få glädjande stunder detta året, men jag kan lägga till ytterligare en =)
Så det har inte BARA varit ett bottenår nu när man tänker efter =)
Rätt skönt.


Var ute i Lördags i Malmö....träffade Alecks(från hunddagiset).
Var på nån bar först på kvällen sen skulle vi vidare, men hon orkade inte festa mer o ville hem ist, så jag följde med hennes kompsiar o sambo ut ist.....hamnade på Heartbrake *haha folk som känner mig skrattar nu när dom läser att ja vatt på heartbrake*.
Men jag hade verkligen en jättetrevlig lördag =)
Sov bort halva söndagen bara men det var det värt absolut =)
Längesen jag hade så kul så då kan jag unna mig att sova bort en halv dag =)
Alecks skulle komma o titta på valparna en dag nu efter nyår =)


Idag nyår....hade tänkt åka till syrran, men nu känns d som att jag bara tänker sitta hemma o uggla.....känner inte för o festa eller nåt...sen e d så drygt bara för ja kan inte ta mig hem så ja får sova där isf....o jag hatar vakna upp borta....
sen blir d bara att jag kommer hem sent imorgon så hela dagen e förstörd osv.....
Så det lockar mer att sitta hemma o bara ta´t lungt......
*man börjar nog bli gammal känns d som haha*



Pernilla ska iväg o ställa India i Stockholm om några dagar...gud så spännade för dom=)
Jag vill med ställa ut, men det är lite för tidigt än...både för valp o Lady....men vi kommer igen senare under året =)
Vilket jag ser fram emot något enormt  =)


Valparna här hemma utvecklas bara mer o mer för var dag som går.....
Dom vill inte riktigt sluta dia bara....lite jobbigt.
Men vi jobbar på det iaf....
Har skiljt Lady från valparna på natten helt nu....dom sover i köket och Lady hos mig....får hoppas det hjälper lite iaf.


Önskar alla läsare en trevlig nyårsafton

Kram Helena



image15
Lilla Cindy sitter o ser sockersöt ut =)






Kommentarer
Postat av: Ellen

Hej
var jobbar du?

2008-01-03 @ 23:37:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0