Snörvel

Ush min förkylning blir bara värre o värre.....Vaknade flertalet ggr inatt o hostade o hostade o snörvlade....Inget kul alls och vara sjuk  =(


Imorse vaknade jag av att tre små liv i lådan förde oväsen....
Tände lampan och såg tre små huvud röra på sig haha....så sjukt söta.


Fick några julkort via meilen igår från andra hunduppfödare...jättefina så jag la in dom på min hemsida
www.freewebs.com/helenap/
Jag vill oxå lära mig att göra sådanna.....dom blir så sjukt fina, men jag antar att dom är supersvåra att göra.


Pratade med en vän igår....hon har minsann gått och blivit hundägare igen =)
Hon hade köpt en Jackrussel som hon fick hem i fredags....
Så om någon månad får vi presentera den o min valp o Lady för varandra....
Så första kompisen till valpen (o lady oxå såklart) är ordnad =)


Igårkväll satt jag och tittade på två avsnitt av Sex and the city på tv....haha dom är så jäkla roliga.....


Jag längtar så himla mycket efter sommaren nu.....
Inte för stranden, inte för värmen, inte för solen,
Utan för alla HUNDUTSTÄLLNINGAR =)
Har som sagt "några" som jag vet redan nu jag ska ställa på, men jag ska kolla upp om där inte e fler i närheten iaf.....
Ska bli riktigt kul o se vad valparna får för bedömningar =)
Ja även vad Lady får för bedömningar såklart =)

Haha bilden här under visar nog vad de flesta hundar nog vill fördriva sin sommar med *ler*


image5










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0