Bakslag

*****

Vilket bakslag det blev hos sjukgymnasten sist.....
Var ju uppe o gick på foten o så....Men det gör förbannat ont....
Så min sjukgymnast (som e nyutbildad) frågade hon andra (som jag hade från början), om det skulle göra så pass ont....
O Fick världens bakslag av henne kändes det som.....
Hon sa att det kan göra ont alltid eftersom det var en så pass stor skada jag hade haft....
O sen sa hon att operationen kan behövas göras om o byta skruvar i benet osv.....
Jag kände bara hur allt blodet rann ner i fötterna o jag höll på o svimma o kräka o allt kändes det som.....
ville bara avliva mig själv när jag hörde det....
Tänk att behöva gå igenom allt detta helvete kanske till ingen nytta eftersom man kanske behöver göra om operationen igen o då kommer det va samma helvete efteråt igen som jag haft dessa två månaderna nu ju....
Min första tanke var lixom -skjut mig snälla.....
Har vatt så jäkla nedstämd hela dagen igår o idag.....
Allt känns så jäkla hopplöst för tillfället.....
Jag har iaf lärt mig att inte gå o va förbannad på nån o ha tankarna på det när man igentligen borde  tänka på vart man sätter fötterna.....Så slipper man ju sånna här situationer i framtiden kanske....


Nog om tråkigheter......



Snart dax för utställning med valparna =)
Ser fram emot det såååå mycket.....synd bara att jag inte själv kan ställa dom *snyft*.
Men det ska bli kul o se hur det går för dom o se deras kritiklappar =)
O såklart deras placeringar *ler*
Dom är jag mest intresserad av haha =)


Sen bara ett tag efter utställningen dyker det ju upp två pappisar till här =)
Ska bli kul =)


Var o handlade på Ica idag....
Mötte först pernilla.Å. där nere....stod o pratade med henne vääääldigt länge =)
Sen vid utgången mötte vi helge o barnen, så vi hälsade lite snabbt på dom.


När vi kom hem va Birger o hans ena dotter här o hälsade på....


Igårkväll ringde Gabbi....så vi snackade en evighet =)
hade mycket att snacka om.....
Snackade en stund med henne nu ikväll med.....
Hon ska ju kanske börja ställa Toya =)


Nu ska jag krypa ner under täcket o se på nån skräckfilm o ligga o tycka synd om mig själv.....
Har vatt så jäkla nedstämd sen jag fick höra bakslaget hos sjukgymnasten.....
Hatar mitt liv för tillfället!!!

image81



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0