Benrangel

****

Idag kom mina foton med posten =)
Dom från när valparna var små och lite festfoton (sen min fotbrytarkväll), o nån foton på ullis valp o syskon när vi hämtade den.

Tog några foton på Lady o valparna i trädgården o i köket idag som blev rätt bra =)


Helt förkrossad blev jag idag.....
 Zack bara springer o tar iglon hela tiden....
Jäkla hund.
Har fått hämta den i soffan flera gånger både igår o idag....
Men nu har jag hotat han så jag får hoppas han blev lite rädd *asg*, haha ja hoppas kan man alltid iaf.
Dock hämtade han MIN kudde o sprang ut med i trädgården oxå innan...
Hopplöst fall lixom....
Han har dessutom magrat av en hel del redan....o hon är inte ens i höglöpet än.....
*suck* han kommer bli ett benrangel.



Pratade med min Gina innan idag  =)
Längtar tills vi ska ut o göra stan osäker =)



Fick lite bilder på pernillas valpar idag.....attans vad dom växer =)
Så jäkla söta.....
Älskar dobberman, men ska INTE ha fler stora hundar.....
Även om hennes bruna stora tikvalp är smått lockande *ler*
Så guda go var hon ju.....
Så mysig för hon satt o tryckte nosen i halsen på mig o somnade nästan när jag höll henne ju....
Man kan inte bli annat än förälskad =)
Gav pernilla lite smakråd om val av valp idag hehehehehe.....hon höll inte med mig =)
Jag e förälskad i hennes bruna valpar nämligen =)
Hon vill ha svart.




(ullis, om du läser här,  så efterlyser pappa sin kikare)



image79

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0