Bloggtorka

********

Kommer förmodligen få byta klass på Ache på utställningen i Degeberga.
Jag antar att han kommer vara phalene på den nämligen....
Jaja det tar vi när vi kommer dit =)
Haha undrar om hans öron nånsin ställer sig igen =P



Nu vill jag att mina foton ska komma =)
Det är ju skitmånga foton jag beställt =)
Från långt tillbaka.....
Ända sen valparna var små o där  är även från när vi hämtade ullis valp.....
Så dom är ju rätt gamla nu....
Har bara inte tatt mig tid att skicka efter dom....


Vaknade megatidigt imorse.....
Vilket jag själv är förvånad över för jag var uppe länge inatt.....
Var uppe o åt frukost o allt med pappa innan han åkte till jobbet...
(d händer minsann inte ofta det haha)


Haha kom o tänka på den här drömmen jag hade för ett tag sen om Ache.....
Han var en anka med samma teckning o allt som han har nu....
Haha blev av med honom i furulund....
o sprang o letade efter honom bland en massa bilar????
Ja ibland kan man få till det jättekonstigt i drömmarnas värld.....



ush jag har verkligen bloggtorka idag....
Inget intressant alls o skriva av mig om....
Men men jag har ju inte heller så mkt om mig o omkring mig för tillfället som kanske andra har....


Tack för mish =)


Bye bye readers =)
*vinke vink*

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0