Den ene e värre än den andre...

***

Idag har jag minsann vatt ute på långåktur =)
Åkte först upp till farmor o farfar o hämtade lite saker.
Sen körde vi ut till syrran o David i Svalöv en runda.
Efter det upp till farmor o farfar igen.....
Sen hem igen.
Så jag har ju vatt ute en del idag =)
Skönt.
Måste påpeka ....jag hoppade på kryckor  till o från bilen =)
Skönt att va uppe o gå igen.....
Trodde faktsikt att min vänsterfot var helt bra igen.....men det kände jag när jag hoppade idag att den INTE var....Fan va ont det gjorde....
Fan sjukt att en stukning håller i sig såhär länge....
Imorgon ska jag till sjukhuset i ta av gipset på andra foten....
Vet inte om jag får nytt eller om det blir nåt annat stöd....
Me troligen blir det nytt gips o med klack på så jag ska börja stödja på foten nu.....


Pappa provade sin nya kamera idag....
Tog foto på valparna....Bl.a
Skitbra foton blev det =)
Snacka om att här ska fotas....
Alla gamla foton ska raderas från hemsidan o lägga till nya kanonfoton istället hehe....


Hade konstig dröm inatt igen....
Fattar inte vart jag får allt i från i drömmarna....
Weirdo*



Satt o kollade på foton på internet igår....
Ah vad jag saknar att resa....dock bara vatt på Kos (3ggr) men ändån.
Blir dock ingen resa dit detta året, inte nästa år heller....men kanske nästa år igen????
Vem vet =)
Planera kan man alltid göra hehe *ler*
Ibland måste man fokusera sig på att se frammåt för att klara av vart man är nu....



Fy fan för falska människor.....kan verkligen spy på sånna.....
Den ene e fan värre än den andra....
Jag slutar aldrig att förvånas över folks handlingar....
Sjukt.
Ja sista ordet är verkligen INTE sagt här än inte, det är en sak som e säker.



Har förresten bestämt mig för vilken tatuering jag ska göra nu =)
LÄNGTAR =)


Bye bye Love













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0