England ????

*****

Igår var jag ute en sväng med mamma o valparna på området.....skönt o komma ut lite =)
Sen åkte vi ner och handlade middag o lite annat på Ica.
På hemvägen ville mamma köra sig gata.....då såg jag att det var tänt hos pernilla så vi körde o knackade på där =)
Var ju bara tvungen o se pernillas bebismage o valparna såklart =)
Höll på o dö....valparna var ju bara sååååå söta.....
Jag blev helt förälskad i en brun tik.....den va såååå go ju.....så himla mysigt när dom kryper upp till halsen på en o gosar....Ville inte lämna den ifrån mig ju =)
Ville ta med mig henne hem =)
Ja menar...finns det nåt mysigare än valpar??????
Ahhh jag bara längtar tills vi får ett gäng valpar här hemma igen =)


Såg prisonbreak igår =)
Det är ju så himla spännande nu =)


Pratade med Charlotte igårkväll med =)
Hon bor i England nu o tävlar o sånt en tid framöver.....
Vi bestämde lite halvt om halvt att jag skulle komma ner där o hälsa på henne bara jag kan gå igen......
Så jag funderar faktiskt på att göra det......
Lite nervöst bara att flyga själv bara.......Men sen å andra sidan så  ställde jag ju in mig på att flyga till Kos ensam 2005 när Ullis ville ställa in resan, så då ska jag ju nog klara av / våga att åka till England själv oxå =)
Charlotte möter ju mig isf på flygplatsen o så =)
Jag skrattade först bara åt henne o sa att jag hamnar i happaranda om jag flyger till Enland själv.....
Men sen blev det mer o mer allvars snack om det =)
Så vi får se.....jag måste först bli  bra i foten igen....


Ska snart ner till Sjukgymnasten......
Ska va där vid halv tre tiden.....
E lite nervös för jag ska nog gå på foten idag....*ångest lixom*



Cindy har varit så mysig inatt.....Har sovit hos mig heeeela natten (vilket hon inte brukar normalt).
Hon brukar bli varm o lägga sig i soffan eller under trappan.....men inatt har min lilla törnrosa sovit hos mig heeela natten utan att vakna o yra runt =)
haha Zack ställer sig alltid vid sidan av sängen med huvudet i sängen o tittar på mig med bedjande ögon o vill komma upp o lägga sig oxå....haha ah nä nån måtta får det väl va =)
Kan inte ha en stor hund i sängen oxå.....han får allt nöja sig med soffan....
Han är duktig o hoppar inte upp om han inte får.....
Tarzan därimot brukar kunna få för sig att smyga upp där när jag inte ligger där.....men han får fart ner därifrån så fort han ser att jag ser han.......
Valparna o lady är ok att ha där för dom hårar o grusar inte ner så himla mkt.....
Finns inget värre än grus o hår i sängen....blä.
Jag får panik bara av tanken på det.....
Jag klarar verkligen inte ligga i sängen om där e så mkt som några gruskorn.....Då går jag upp o måste byta lakan direkt......
Mamma fick panik på mig haha, för innan när jag hade jätteont i foten så klarade jag inte byta lakanen själv....så då fick hon göra det heeeela tiden haha......
Haha ja lite besvärlig får man väl vara =)



Måste köpa ny hundmat nu snart oxå.....pengarna bara flyger iväg.....
Man hinner inte mer än få dom i handen så e dom borta igen känns det som....
Har iofs hundpengarna kvar som jag sparat plus pengarna sen jag sålde Kelly.
Men dom vill jag helst inte röra, dom är ju till nästa parning, o ögonlysning o såklart alla utställningar vi ska på =)
Detta året ska jag ju försöka få in så många utställningar jag kan....
Vill meritera dom så mkt som möjligt nu så vi lixom kommer nån vart =)
Lady ska ju ut så fort hon blir i kondition till det, vilket troligen dröjer ett tag till.
Men de andra småttingarna ska minsann ställas så mycket som möjligt så fort jag bara kan gå =)
Den enda jag inte kommer ställa dom själv på är ju Degeberga, det har jag ordnat en annan som gör åt mig.....
Men restrerande utställningar under året klarar jag ju själv för då kan jag förmodligen gå ordentligt =)


Fick några trevliga ord från en idag....Som verkligen var uppskattade =)
TACK =)
(du vet vem du är)


Nu ska jag göra mig iordning.....

Hej svej på er.....



image69










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0