Fy bubblan

***

ush vad jag har haft ont i min fot inatt....
Legat o bölat o klagat o haft mig.....ville bara dö....
Som sagt, så tog dom ju av gipset igår helt....så jag e utan nåt stöd nu.....o tro mig....det är fruktansvärt.
Så inatt låg jag sömnlös....Försökte rikta in mig på nåt tvprogram för o rikta tankarna till nåt annat än foten.....men det gick inte.....
Det gjorde bara mer o mer ont i foten hela tiden.....
Fan vad hemskt det var.....



Idag har jag suttit i ett varmt fotbad, o vilken lättnad det var....
Det hjälpte jättemycket.
Blev rekomenderad att göra det på sjukhuset så jag ska kunna börja röra foten igen, vilket är lättare i vatten tydligen.....
Så sakta men säkert ska jag få tillbaka rörligheten i den igen....
Men d värsta e ju att när jag hoppar fram på kryckorna så bara hänger foten där....helt död typ....känns verkligen jättekonstigt.



Pratade lite med Diana igårkväll....
Hundsnack ....osv  =)
Alltid kul när man kan snacka med nån som delar samma intresse som en själv =)



ush vad det har vatt mycket snack idag med folk....På MSN......kramp i mina fingrar nu ju....haha =)
Men alltid kul o snacka ju =)



Kollade på en massa hundgrejer på internet idag som jag vill beställa =)
Så imorgon ska jag nog bestämma mig för vad jag vill ha där o beställa en del hihi.



Pappas ena kamera tar skitbra foton.....jag ska kanske köpa den av honom =)
Blev helt chokad över hur bra fotona blev ju =)


Jag har förresten fixat en ny träningskompis =)
Bara längtar efter att börja igen =)
Ska bli så himla kul =)
(ska dock först gå på sjukgymnastik ett tag framöver).
Men SEN  sen kan jag börja träna ordentligt igen =)
Wihooo e såååå motiverad nu ju =)


En stor fråga.....
Kan nånsin gamalt bli nytt igen??????
Är så himla kluven....
*suck*



Nu ska jag prata klart på MSN sen ska jag gå o lägga mig....


Natti på er



















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0