Gina och Charlotte

***

Var hos sjukgymnasten idag igen.....
Skulle börja med att cykla där, o jag var livrädd när dom sa det, men jag chokade både dom o mig själv....hon hade förberett sig att hjälpa mig upp, men jag slängde bara över benet o hasade mig upp på två sek typ....(jag va lika chokad själv som sjukgymnasten blev haha).
fick gå en bit till idag där.....och det går frammåt.....vingligt, haha tur man har sån gåställning....
men det går bättre o bättre iaf....Känns som man har fått lite hopp om livet igen *ler*


När vi kom hem så var syrran här....
Hon ska ut med dom på hennes jobb ikväll.
Så hon gjorde sig iordning o så här, sen kom en arbetskamrat o hämtade henne.


Weee har börjat räkna ner dagarna till utställningen nu =)
Ska bli riktigt kul att komma dit.....
Ska spana in lite olika tänkbara hanhundar för framtiden =)
Planera planera =)
När man väl har gett sig in på avel o planeringar o kommit in i det så är det verkigen jättespännande o intressant.



Har lovat att  hjälpa en tjej att utställningsträna hennes hund, det är hennes första gång hon ska ställa (Bosjökloster).



Ikväll ska jag se en film med Julia Roberts som kommer på tv....



Gina......Jag insåg fakta i tid denna gången =)
*stolt över mig själv*
Du vet vad jag menar hehe.
Men tack för ditt backup ändån =)
Luv u gumman.
Snart ska du o jag ut o röja på stan *ler*
Först en heldags shopping på stan o sen middag o sen utgång på kvällen.....
Kan d bli bättre???? haha
Vi två e bäst =)
Wee can pardy, som du säger haha =)
Du e för go gumms.
Längtar som attans =)
Men nu börjar det närma sig.....


Snackade me min andra gumma oxå idag,,, Charlotte  =)
Så pass inne i vår diskussion att jag höll på o glömma tiden hos sjukgymnasten =P
Massa hemlisar o skvaller som vanligt =)
Känns som det är evigheter sen vi träffades nu.....
Får snart ta oss i kragen gumman =)


Gina och Charlotte.....helt klart de bästa vännerna man kan ha......
 Er två kan man säga precis  ALLT till o verkligen VETA att det ALDRIG kommer sägas vidare....



Bye Bye




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0