Heldag VS Helnatt

***

Hade en heldag igår.....
Gick upp tidigt....gjorde mig iordning....
Sen åkte jag med mamma till Svalöv först till en klockaffär, o sen skulle mamma tvunget in på makalöst med.... sen ¨åkte vi till veterinären i Landskrona o fick underskrift på två papper, sen inom ÖoB o handlade lite när vi ändån körde där förbi.
Efter ÖoB körde vi o hälsade på mormor o morfar i teckormatorp en stund.
Körde sen till Kävlinge,,...inom Netto o handlade o inom Ica o hämtade mitt paket =)



Efter att jag ätit middag o sånt så la jag mig o kollade på film.....



Inatt kunde jag inte sova.....hade en sån Jä**a huvudvärk så jag bara ville skrika....
Dunkade som fan i huvet.....
O efter ett tag blev jag jätteillamående,.....
Fick tagit mig upp ur sängen snabbt, o upp i rullstolen, ut i hallen, ställt rullstolen o tatt betastödet o haltat mig in på toa.....
hann precis in så spydde jag....
*ÖRK*
Hatar verkligen att spy.....
Så idag vågar jag banne mig inte äta nåt .....
Får hålla mig till mina naturdieter ....
Lätt att spy upp dom om det skulle behövas *örk*


Pappa skulle ta med en bild till en på hans jobb idag på Ache....
Hon ska köpa papillon så hon var lite intresserad av Ache...
Min vovve ju....
Men hittar jag bara ett BRA hem till han så kan jag sälja han.....
Men bara det bästa e gott nog till han isf.
han är så söt med sina öron nu.....hänger rakt fram på honom...hehe han märker man tydligt på när han tappar tänder.....Lady fick oxå väldigt "lösa" öron när hon tappade sina tänder.....Men Cindy har man inte märkt nåt på alls....


Fy bubblan vad jag är trött.....
Som sagt, inte många minuters sömn inatt =(
Ska ta småvovvarna med mig upp i sängen  lägga mig o halvsova till en film nu tänkte jag.....
Into The Blue med Paul Walker o jessica Alba i huvudrollerna.....
Den verkar rätt bra måste jag säga =)
 O Paul Walker har ju ett rätt skapligt utseende *ler* =)
Ögongodis =)

hej svej på er!


image65  image66
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0