Mamma-hund vill inte

****

Lady har kommit in i löpet nu.....
Zack är helt till sig stackarn....
Ush kan inte va lätt för honom...
Men han är faktiskt väldigt duktig som ändån klarar det så pass bra.
Även om han piper lite o jagar henne imellanåt....



Har klippt klorna på valparna idag....Var så fint väder så jag gjorde det i solen så man såg riktigt....
Så klorna klipptes ganska långt ner idag....
Skönt.
Finns inget värre än långa ovårdade klor....
(inte för att nån av mina hundar har det)
Ache låg o somnade under tiden jag klippte hans....haha han tillomed snarkade =)
Snacka om att ha en väluppfostrad hund *ler*
Ja Indy var självklart oxå jätteduktig o låg stilla.....men somnade dock inte =P
Skulle klippa Ladys med tänkte jag, så jag bad mamma hämta henne (hon låg under trappan).
Haha Lady morrade till henne direkt hon skulle ta henne....
o mamma var snabb o säga
-Mamma-hund vill inte....
haha lät så roligt.
Jaja jag får klippa hennes senare idag om det passar "mamma-hund" bättre då....*skratt*
(får ha lite förståelse för henne oxå, hon måste vara irriterad på att Zack jagar henne).



Jaha så vad har dagen att erbjuda idag?????
Absolut ingenting känns det som.....
*Trist*


Har tvättat en del idag....skönt o får det gjort....
Tvättade lite filtar till hundarna oxå....
Mest så jag har rena filtar till utställningsburen till degebergautställningen.



Kollade på foton på datan på Charlottes häst "Never" från tävlingar den har vatt på.
Den är så himla fin....
Gillar den hästen skarpt.



Undrar hur Jenny hade det på Big Bowl igår med jobb....
Haha får ringa henne om en stund o höra hur bakfull hon är hahaha.
Lite skadeglädje mår man alltid bra av  *ler*



Pernilla.....
Vart blir lilla bebisen av????
Den skulle ju kommit i lördags.....
En vecka sen nu...


Funderar på att beställa tid för att ta bort Aches sporrar.....
Iom det förmodligen blir att jag behåller han i kenneln så vill jag ta bort dom....
Så han inte blir utställd OFFICIELLT med dom....
Så jag funderar på att beställa en tid till det efter Bosjökloster.....
Så hinner det läka till Sofiero o Malmö.
Dom två är ju de viktigaste utställningarna för oss detta året....



Ush vilken träningsvärk jag har idag,.......
Dock blev det ingen svullnad denna gången....
Skönt.
O nåt som är ÄNNU skönare är att stygnen har läkt jättefint.....
Så det kommer inte bli några jättebreda ärr....
Dock är det ena väldigt långt på utsidan av benet, men inte jättebrett längre....
Så det kommer förmodligen bara synas som ett långt streck....
Så det blir troligen att jag KAN ha kortbyxor o kjol i sommar ändån.....
*glad*



Satt o kollade lite på blocket innan idag.....
Håller på o leta ny soffa....


hej svej leverpastej
image73




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0