MERIT JAKT hahahaha

***


Haha pappa är för rolig.....
Han brukar halvgnälla på sånna saker jag handlar när jag är i byn....
Men var gång han o mamma är o handlar utan mig så plockar han ner sånna saker han vet jag vill ha i vagnen.
Hehe gnäller när JAG handlar det, men handlar det själv ÅT mig =)
Fast idag var det iofs JAG som skickade ner han i byn......han skulle ju ändån hämta mamma på jobb.....så dom handlade på hemvägen....
Jag behövde ändån köpa ny hundmat till både Lady o valparna.


Syrran var in om här en sväng idag.....väntade på david o barnen.....
Hon hade köpt läppstift till mig =)
Jättesnyggt =)


Idag ska pappa skicka efter mina foton =)
Har tömt min kamera på bilder nu.....
Måste ju ha plats till måååååånga foton nu tills mina voffs ska ställas i Degeberga =)
Ska fota en hel del =)
Kan ju passa på o fota mkt nu när det inte är jag som ska ställa dom  =)



Lady har börjat löpa nu.....
Så hon kommer va i höglöpet på utställningen, så hon ska INTE med dit, hon skulle ju iofs inte ställas ändån, men hade tänkt ta med henne dit.
Men så blir inte fallet.....ok jag hade kunnat om jag velat, men jag tycker det är lite dumt o ta med henne för hon kommer va i höglöpet just på utställningsdagen.....
O det är lite onödigt.
O hemma kan jag inte lämna henne för här är ju Zack.....
Så jag ska höra med farmor o farfar om hon kan vara hos dom den dagen medans vi är borta.
Gud vad jag längtar tills utställningen nu......E sååå nyfiken på vad dom får för bedömningar o placeringar =)
Även om det är INOFF så är det sååå spännande =)
Mina små älsklingar ska äntligen få göra sin debut i ringen *ler*
Som jag väntat på detta....
Sen kommer det bli myyyycket utställningar för dom under året =)
Måste få så många bra meriter på dom som möjligt ju *ler*
Ska ge oss ut på  "merit-jakt" hahahahahahaha



Ahhh vad jag älskar att jäklas med Tarzan......
Attans vad han kan springa o sladda o hörnen haha....
pappa skrattar som fan när han ser det.....
Skitkul o jäklas när man får gensvar för det....haha =)


Imorgon ska jag ner till sjukgymnasten igen.....
O kommer förmodligen få gå ett par steg till.....
Ska ringa till sjukhuset med till min läkare, så jag får längre sjukskrivning....
Min sjukgymnast bara skrattade när jag berättade att min sjukskrivning bara varar till nästa vecka???!!!
Hon sa att jag kommer få va sjukskriven mycket längre till.....
Jag måste ju först o främst bygga upp musklerna i benet igen.....där är verkligen 0% muskler nu....benet bara asas med i marken när jag försöker gå på det.....helt livlöst.
Så först o främst måste jag lära mig gå igen, o sen bygga upp musklerna i benet.....
O det kommer ta lång tid tydligen.
Men förmodligen så sätter bara läkaren ut ett visst antal månader på sjukskrivningen i taget....
O får förlänga efter hand....
verkar som det ju....
Jaja det löser sig säkert det med....
Men snacka om att jag är trött på att inte kunna gå nu.....
Hatar sitta i denna jäkla stolen.....
*Suck*
Blev helt rädd idag när jag kollade på min fot....där e precis som ett stort hål (insjunket) i sidan på foten.....????
Ser helsjukt ut.....
det var inte så imorse....utan kom nu på eftermiddagen.....
Tur jag ska till sjukgymnasten imorgon så hon kan kolla på de?????


Säger bara en sak.....
Jisses!!!.....
Man slutar då aldrig förvånas över folks "handlingar"
(I wont say a word....promise)
Men jag måste bara få skratta en gång till
hahahahahahahahaha
Så nu är jag klar =P





image71
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0