Min Gina =)

****


Sov läääänge idag.....
Har visst vänt på dygnet helt känns det som....
Inte bra inte bra.....
Men är man nattmänniska så är man =)
Jag älskar mina nätter =)
Låg uppe o tittade på skräckisar inatt =)



Ska snart börja på sjukgymnastik så jag ska kunna gå igen inom en snar framtid =)
Bara längtar tills jag kan ta mig ut genom ytterdörren på egen hand igen....
Så mkt man verkligen INTE kan göra på egen hand när man sitter där man sitter....
Sånt som man inte ens tänker på när man kan gå.
Trappor är ju bara att glömma, höga trösklar e inte o tänka på, in o ut genom ytterdörren e omöjligt på egen hand, fånga in små valpar omöjligt.
Ush ja d ska verkligen bli skönt när jag väl kan göra sånt själv igen....



Snackade med min Gina idag =)
Saknar dig....
Längtar tills vi ska ut o ta vår fika/middag o snacka hemlisar *ler*
Vi har ju en del att ta igen o snacka om *asg*
Dock avslöjade jag en liten hemlis för henne idag....*ler*
Som jag skrattade när hon gissade.....o ordvalet hon använde....haha du e för go gumman.
Jag antar att hon känner mig allt för  bra  =P
Dock blir hon den ende som får veta min lilla hemlis....för jag vet att hon inte snackar vidare....
Så mkt hon vet om mig som ingen annan vet....o aldrig kommer få veta *ler*
Vi o våra påhitt gumman =)



Ah va jag är nervös för att börja gå på min fot igen.....
Är så himla rädd om den nu ju....
Ångest bara jag tänker på att jag ska börja stödja på den snart igen....
*blä*


Haha läste i hundsport idag att dom vill sätta förbud på att ha läsk under trampdynorna på hundar på utställningar, dom tycker det ska kallas doping....
(det finns dom med stora hundar, som låter hunden gå i läsk så det inte blir så halt för hunden inne i ringen på inomhusutställningar).
Men hur ska dom igentligen kunna kolla det på alla hundar lixom????
Det blir väl som med den offring handlingen som det snackas så mkt om inte är tillåtet.....ändån ser man det varje gång man är på utställning, o ingen gör nåt åt det, ingen snackar illa om det ens där.....


Gina ska snart bygga mina naglar wihooo =)
Ska bli så fin så *ler*
Sen ska jag färga o klippa håret , ska klippa upp det en bit i fram denna gången =)


O sen är det snart dags för min tatuering *ler*



image63






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0