Mystiskt hål

****

Var hos sjukgymnasten idag.....
Gick jättebra =)
Dom e chokade över att jag vågar göra så pass mkt med foten som jag gör....
De flesta brukar nämligen inte det säger dom....
Likadant med stöttandet av foten.....Det fuskar jag inte med (vilket många gör av rädsla)
*lite stolt* hehe.
Gick jättebra där nere idag.....
Blev dock lite mer träning denna gången....
O lite fler övningar....
Men det går frammåt =)
Nu vill jag bara kunna gå normalt igen ju.....
Pratade med dom om mitt "Mystiska hål" i foten.....
dom e lika fundersamma som jag .....
Eftersom det bara dyker upp ibland o försvinner igen....
O att det är så tydligt som det är....
Har lovat att fota det om det dyker upp igen till nästa gång.....
För det är verkligen skumt.....
Det känns ingenting, men det ser väldigt otäckt o märkligt ut.


Efter sjukgymnastiken så åkte vi o handlade på Ica....

När vi kom hem så körde pappa o lämnade mamma på jobb för hon skulle på kurs där....


Nu ikväll ringde det en o gjorde en intresseanmälan på en tik på nästa kull.
Verkade jättetrevlig.
Hon skulle oxå till Degebergautställningen så vi kommer träffas där uppe....
Hon hade tre papillon sen innan....
O ställer själv ut o hade tänkt börja föda upp själv så småningom.
Hon tyckte Lady var såååå fin
*lite stolt blir man allt då*
*ler*
Så det blir förmodligen att jag tar med mig Lady upp där ändån.....
Hade först inte tänkt göra det iom hon löper.
Men hon ville gärna se henne IRL.
O det förstår jag.
Det är tur att hon har lagt på sig sina kilon igen som hon tappade....
O att pälsen har blivit bra igen....
Hehe mitt lilla hjärtegryn ju....



Tog ner den "kattiglon" som jag köpte i Lomma till hundarna igår.
Helt förälskade är dom i den....speciellt Cindy.
Hon ligger där i hela tiden....
Skitsöt

 

Förresten....
Har kommit på vad jag ska gå på för namn på nästa kull....
Lite påhittig får man allt vara =)
Men jag tycker dom verkar rätt bra iaf =)
Hittade inte många bra o fina mytologinamn på B ju.....
Så jag fick komma på nåt annat på B....
O efter mycket tänkade så kom jag på en rätt bra grej faktiskt =)
Kom även på en smart grej att gå på C kullen oxå =)
*Duktiga jag*
haha


image77






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0