Oskyldig???? Skulle inte tro det

***

Inatt har jag sovit som en stock.....så himla skönt.....
Tog citodon innan jag la mig så jag har inte haft så ont inatt....skönt.
O idag har jag inte heller jätteont....
Känns lite men inte så pass så jag behöver klaga....
Har dock tagit citodon i förebyggande syfte....
helena pillertrillare *asg*


Just nu springer ache o cindy o bråkar ute i trädgården o försöker låta såååå farliga....haha dom e så jäkla söta mina små vovvar =)
Imorse hade dom fått fatt i en rulle hushållspapper o slaktat i hela hallen....
Ja Lady var INTE oskyldig hon....hon e lika jäklig som valparna med det....
hon passar på när dom gör det....
Hon tog upp toarullen o slaktade i min säng *morr*
Fast just nu sitter hon på stolen bredvid mig o ser såååå oskyldig ut.


Har försökt få tag i sjukgymnasten idag, men dom har tydligen bytat nummer....
Så jag får försöka få tag i det nya....



Haha idag ska jag sno pappas kamera ett tag under dagen o fota hundarna lite =)
Så får han skicka bilderna till min data sen =)



Imorgon måste jag ner i byn....eller ja iaf mamma eller pappa, så får dom handla åt mig.....=)


Ah förresten.....
Jag har lagt undan pengar nu, (från när jag sålde kelly).
Så nu har jag undansparat till alla utställningar och nästa parningsavgift =)
Så slipper jag tänka på det....skönt =)



Ska ringa o boka ny tid för ögonlysning på Lady....
Den blev ju avbokad, så jag ska försöka få en av de dagarna då det är lite billigare.
(hade en av de dagarna igentligen, men dom ringde o sa att det inte blev av så den va avbokad), så dom sa att jag fick ringa o boka en ny sån tid.....
Oxå kollar jag i sydhunden häromdagen o så var det samma dag som jag fick avbokat, det hade dom bokat in igen.....märkligt....
jaja jag får ju ringa o boka ny tid iaf....
I dec eller jan ska jag försöka få in en tid till att knäledstesta Cindy....
Vill ha det gjort så fort som möjligt ju så jag vet att knäna e OK.....
Det gör man ju bara en gång.....
O då måste dom ha fyllt 1 år.
Men Cindys ögonlysning får vänta tills det är dags för parning....ska göra det så tätt inpå parningen som möjligt tänkte jag.



Har gjort klart papperna på köpeavtalen som jag hädanefter ska skicka med valparna....
Har ju en del krav på köparna som inte står på det vanliga köpeavtalet....
Där jag bl.a vill att dom ska ögonlysa o knäledstesta hunden o meddela mig om resultatet.
Behövde ju inte skicka nåt sånt med Kelly eftersom jag vet att hon ändån kommer göra dom testerna på henne.
Har även med att dom inte får avla på hunden hur som helst ....
OM dom ska avla på den så MÅSTE det vara med samma ras och att den dom parar med oxå är reggad i SKK.
OCH att dom isf måste regga valparna oxå.
Vill inte att valparna jag säljer får en massa valpar efter sig som inte är renrasiga eller reggade....
Man kämpar nämligen inte med att hitta bra hane o meritera sin hund osv för att valparna ska bli föräldrar till blandraser....
 Det tänker iaf inte jag tillåta på mina hundar.



Haha snackade precis med Gina, rätt länge....min älsklingsgumma ju =)
Attans vad jag längtar tills vi ska på vår middag o snacka skit =)
saknar henne ngt enormt ju.....
Vi hade ju Wrap house som vårt ställe förr, hehe fast d var ju mitt o jealles ställe med...o ullis....
Men detta stället ja o ginis har nu är bara vårt =)
Fy bubblan vad dom har god mat där.....
Synd bara att det ligger ända inne i Malmö....



tack o hej, leverpastej





















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0