OSOCIALA HELENA

***

Ja jösses, vad har då dagen haft o bjuda på idag????
Ingenting känns det som.....
Har haft megatråkigt här hemma....
Inte haft nåt att göra....
Låg vaken länge inatt....
Vet inte när jag somnade, men stängde av tv:n vid 7 imorse.
Sen vaknade jag inte förrens kl var närmare 1.


mamma  åkte tidigt för dom skulle på Izabellas dop....
Själv stannade jag hemma....
Vill ju inte ut bland folk sålänge jag sitter i denna jäkla stolen....
Hatar den.
Vill bara bli bra i benen igen så jag kan bli social bland folk.
O så fort jag blivit bättre så ska jag träffa **** .
Så får vi se hur det blir ....
Kanske att vi skärper till oss bägge två denna gången???
Man kan ju alltid hoppas.
Saker o ting kan faktiskt förändras.....


Störigt när det är så många som läser här....men i stort sätt ALDRIG att NÅN lämnar nån komentar eller nåt....
hmmm?!?!

 
Nu ska jag äta middag o sen ska jag stylta in i duschen....


Tjoflöjt
----
--
-



image62


Kommentarer
Postat av: Diana

Jag läser! =) Hoppas du kryar på dig och snart är på benen igen!

2008-04-06 @ 19:45:21
URL: http://www.fantasio.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0