Prioriteringar

....allt handlar om prioriteringar....
Så sant så
****


Igår var jag hos sjukgymnasten.....
Tog några steg =)
Med hjälp såklart, men fyyy vad det kändes konstigt....
Noll muskler kvar i benet....
Fick typ släpa det fram....ush
Men det ska ju bara bli bättre o bättre nu....
Skönt.
****


Snackade med Gina idag =)
Jag frågade om vi skulle fråga om "privatundervisning"
Så hennes svar.....
-Ja DU SKA göra det....
hehe som jag skrattade =)
*ler* Ingen fattar....bara jag o Gina o Vevve o "en till"....Men vilket minne.....den kvällen kommer jag ALDRIG glömma*
Minnen för livet hehe.
****

Gina kan alltid få en på bra humör.....
Alltid glad efter att vi pratat =)
****


På Måndag ska jag ner till Viken o köpa träningskort =)
Verkligen dags att börja nu....
Ska bli så skönt att börja igen =)
Orkar inte bara ligga hemma längre nu.....
Vill börja träna.....
Får helt enkelt ha krykor med mig så jag kan ta mig från maskin till maskin  =)
Jag veeeet att det är dumt att börja innan jag kan gå, men d bryr jag mig inte på....
Jag SKA börja nu....
****


Hade verkligen gett upp tanken på en sak....
Men "nån",( behöver inte nämna namn precis,) sa till mig att inte ge upp än....
Bara att lägga det på hyllan ett tag.
Det kändes ju faktiskt lite bättre för mig när nån sa det till mig....
Eller rättare sagt...det betydde mycket för mig...
****


Nu ska jag äta lite frukost.....
Har inte hunnit med det idag.....
*fy på mig haha*


image70























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0