Sjukgymnast o nagelbyggning =)

*******

Attans vad jag var trött imorse......
Låg vaken länge inatt ....som vanligt.
Kollade först på prisonbreak o sen film o sen mer tv haha....
Så jag råkade somna om ett par ggr imorse.....
Sån tur var så var mamma vaken så hon väckte mig.....

Pappa körde mig ner till sjukgymnasten i kävlinge.....
Fick pratat med henne om övningar osv.
Ska sen vara där nere 2 ggr i veckan.
Det första hon sa när hon såg foten på mig var
-oj det var en stor fraktur....
jo tack....det kände jag...


När vi kom hem så fixade pappa nya visitkort till mig.
Sen gjorde han skitsnygga fotutskrivningar till mig (inplastade)
har nämligen köpt en sån fotoskrivare o inplastningsmaskin....
Så jag fick fotona i A-4 format =)
Skitsnygga =)
Två på lady o ett på ache =)


Åh ångest....jag kommer kanske inte kunna gå på hundutställningen i degeberga =(
Så jag måste ordna någon som kan ställa Cindy o Ache....
Ska höra med Sanna och Petra om dom är intresserade av att ställa dom åt mig där.
För dom är ju anmälda o allt....så det vore dumt om dom inte ställs där....
Lady är iofs oxå anmäld, men är väldigt osäker på om hon ska ställas där....



Weeee vad jag längtar tills Gina ska bygga mina naglar  =)
Diana var oxå intresserad så hon ska kanske oxå göra hos Gina.
Ska höra med henne om vi kan göra det samtidigt isf så kan ja ju kanske åka med henne dit så kan vi ju dela på bensinen...
Så får jag krypa i hennes trappor i lägenheten haha =)
O det är ju billigt om man jämför med nån annanstans....hon tar ju bara 300 kr =)
Fast det är ju bara nu i början =)


Nu ska jag gå o äta lunch....har bara blivit frulle idag....


hej svej,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0