Skitäckligt

****

Haha pappa var frustrerad när han kom hem från jobb......
Jag hade tagit sista mjölken inatt....
Så han hade fått dricka juice till sina vetebullar imorse.....
haha hans komentar
_SKITÄCKLIGT.
Så nu sprang han upp på shell för o handla mjölk *asg*


Naw sitter o snackar med mig Ginis just nu på msn =)
Min gumma.
Hon är för rolig med sina komentarer....
SkönS***** (skriver inte hela det ordet för då fattar nog folk), Bästistron,  Fröken, MR, Osv haha.
Alltid lika rolig du gumman=)


Sitter just nu  o gör min sjukgymnastik samtidigt som jag sitter här =)
jag har nog världens enklaste sjukgymnastik haha,


Pappa ska köra mig o Gina till Centan en dag =)
Jag o min gumma ska ut o shoppa =)
Jag har ju en del pengar att spendera nu hahahaha *Storler*
Storshopping =)
Ah vad jag längtar =)
O sen när ja kan gå så blir det ju storshopping in Malmoe City =)
Vi får ha med oss piccolos som bär våra shoppingkassar hahahaha


weeee snart hundutställning i Degeberga.....är sååååååå nyfiken på vad Cindy o Ache får för bedömningar =)
....förhoppningsvis får dom båda en 1:a i kvaliten, men i konkurans ska det bli kul o se vart dom placerar sig =)
Dock blir det ju inte jag som kommer ställa nån av dom....
Men det ska bli intressant ändån =)
Det är ju mina hundar =)
Men en sån typisk dag att ha utställning på....1:a maj....dagen efter valborg....hmm.
hehe tur man inte ska ut o festa.
Glömmer aldrig förra valborg.....
Lund med Pernilla.....
Karusellen hon lurade upp mig i......fy fan azzå....som jag skrek....trodde min sista stund var kommen....
O ändån lyckades hon lura upp mig i SAMMA karusell på HBG-festivalen igen....
Snacka om Spaghettiben =)



Ah på papillonsida så finns det sån tavla dom ritat, men en massa olika papillons på....
O snacka om att jag blev förvånad när jag hittade Ladys farmor på den =)
Jag har tillomed tagit hem bilden som dom ritat av henne på =)
Lite fräckt faktiskt =)
Om man får lov att skryta hehe =)
Det är hon som står längst upp i högra hörnet....



image64










Kommentarer
Postat av: Pernilla

Jag ska nog få upp dig i den minst EN gång till hehe

2008-04-09 @ 14:57:01
Postat av: hellis

hehehe lycka till pernilla, går inte övertala mig till den karusellen fler ggr =)

2008-04-09 @ 23:05:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0