Sweet Dreams

****

Helt underbar dag har jag haft idag =)
var vaken lääänge inatt....
mamma väckte mig rätt tidigt ändån *morr*
fastnade framför en film på tv:n nämligen. som var såååå spännande.
Kunde inte bara stänga av o somna då ju :P
Hette nåt med when a stranger appaers eller nåt....


Sen på eftermidagen så åkte jag o mamma hem till Jenny o david en stund.....
Vi grillade o sånt.....
Så nu e första grillningen för i år gjord =)
Det har ju varit ett sånt fantastiskt väder idag.....
Underbart =)
(får bara hoppas att INGEN såg mig när jag skulle upp för deras trappa, haha har nog sett roligt ut när jag kröp på alla fyra upp för den, men jag hade ju inget annat val.....)


Idag fick jag beställt mina foton.....äntligen =)
Över 70 st haha =)


Pratade lite med Diana både igår och idag.
Hon ska hjälpa mig en dag med Ache o Indy.
Bara så dom får testat på att gå som på utställning en gång innan dom ska iväg på den i Degeberga....
Jag kan ju inte direkt göra det själv med dom så det är verkligen jättesnällt av henne att hjälpa mig.


Haha jag o syrran pratade piercingar idag.....
Hon vill göra i underläppen (där jag oxå har haft).
O jag e ju lite sugen på att göra om min i överläppen igen....
Saknar mina piercingar lite....
Har ju bara den i naveln kvar =(
Den i läppen växte igen i julas när jag jobbade på Scan =(
O den i tungan växte igen när jag låg på sjukan....=((
O den i tungan gör jag verkligen ALDRIG om....
Men den i läppen kommer jag göra om så småningom....


Suck...världens KRIG i min säng just nu.....
Ache o Indy slåss inne i påslakanet på täcket, o Lady försöker tukta dom o Zack försöker fjäska för fullt för Lady.....
Ni vill inte veta hur det ser ut i min säng för tillfället......


Jag tror att Lady har ett sk "tyst löp" denna gången.....
Tur jag har Zack som skvallrar för mig =)
Han kan man alltid lita på *asg*
Min vovve =)


Så jäkla glad över att lady har lagt på sig sina kilo igen....(hon gick ju ner en del för ett tag sen).
O hennes päls blev rätt kass =(
Men den har oxå blivit bra igen =)
Så det kommer garanterat bli att hon ställs ut lite senare i år =)
Wihoooo
Sen kommer det bli parning om ett år (ganska exakt).
O där har jag redan fått två som har gjort intresseanmälan på den kullen.....
Tyvär ska jag själv inte behålla nån valp ur den kullen.....
Har fått många bra lovord om den o det är ju kul =)
Jag tror själv på att det kommer bli en riktigt bra kombination =)

Ahhhh nu bara längtar jag efter Degebergautställningen.....Ska ha hökögon på hanarna där =)
Avelsplanering för framtiden =)
Kul =)




Vet ni förresten vilken den vanligaste sjukdommen idag är??????.....
AVUNDSJUKAN!!!



image74

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0