Ups i did it again

****

Jisses vilken tabbe jag troligen har gjort......
Pernilla o Diana kommer skratta en hel evighet åt mig nu när dom får veta detta.....
*Typiskt mig*
*asg*
Haha snacka om att jag blev snabb i fingrarna imorse för o skicka iväg ett mail *asg*
Jaja tur jag kom på det NU iaf haha....bättre sent än aldrig *ler*



Vilken lättnad......
Iförrgår ringde Petra (Ladys uppf o Kellys ägare).
Så jag har folk som kan ställa Cindy o Ache åt mig i Degeberga.....
Phu, nu kan jag andas ut....
Har ju haft sån ångest över att JAG inte kommer kunna ställa där.....
Men vill ju tvunget att mina hundar ska ställas ändån *ler*
Så nu är det löst.....har verkligen känt mig pressad över att jag MÅSTE kunna gå tills 1/5 för o ställa dom....
Men nu de senaste dagarna har jag insett mer o mer att jag troligen INTE kommer kunna gå ordentligt tills dess.....
Men sån tur är så fixar det sig......
Synd bara jag själv inte kan ställa dom på deras utställningsdebutsdag =(
Men men jag ska inte klaga.....dom blir utställda....det är det viktigaste =)


Lady har äntligen börjat pälsa på sig igen......
*Skönt*
Hon har ju tappat en hel del både i vikt o päls de senaste veckorna.....
Men NU äntligen börjat lägga på hullet o pälsen igen.....
Men hon ska ändån INTE ställas i Degeberga.....
Det blir bara Cindy o Ache.
Hon får vänta på sin tur senare i år =)



Förresten....
Filmen jag nämnde i förra inlägget att jag skulle se.....
Var SUPERBRA Verkligen.
Så jäkla spännande =)
*Filmtips*


Gav mig *FAN* på att få Aches öron att stå tills utställningen så jag  tejpade upp dom.....o kom ¨på ett bättre sätt att ha dom på från hur jag hade dom tejpade innan.....
Men ack o ve den lycka som varar.....
Cindy drar ju av honom tejpen
*morr*
Han får va phalene på utställningen om han vill det.....eller papillon....hans val...
Blir han phalene så får han byta klass bara när vi väl är på plats.......



Kollade blocket igår.....o hittade en så gudasöt hund......
Snacka om att bli förälskad =)
Han var så himla söt ju....



Hej svej på er.


image68













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0