Valpnamn

*****

Började tänka på namn till nästa valpkull igår.....
Tyvärr finns det inte direkt nån på B i grekiska mytologin, så jag kommer få gå på ngt annat på den kullen.....
O jag har funderat o funderat, b.la på filmkaraktärer, kändisar, drinknamn, påhittade namn, tvåstaviga namn osv.....
Så vi får se vad jag väljer, har ju gott om tid på mig =)
Blir ju inga valpar detta året iaf.....
Ska prova para henne i början av nästa år....
Blir ett ganska långt uppehåll 1, 5 år, men det är nog bara bra för henne.....



Trodde först att Lady hade ett s.k tyst löp denna gången....
Men hon har börjat blöda idag så det är inget tyst löp...
Så det är bara bra.
Har iaf bestämt mig för att inte ta med henne till utställningen i degeberga.....
Ska se om kanske farmor o farfar vill passa henne den dagen....
Blir bara valparna som följer med dit denna gången....
Det är lite onödigt att ta med en höglöpande tik dit.....
Man får tänka lite på hanarna tycker jag....


Snackar med Gina på MSN nu....
Min lilla gumma ju =)


Snackade med Charlotte igår =)
Hon kommer hem i oktober *jippie*
Så vi bestämde att vi skulle åka en sväng till Ullared o shoppa lite då *ler*
Ska bli såååå sjukt kul =)



Weeee såg prisonbreak igårkväll =)
Jag sitter o hoppar i sängen så spännande det är nu =)
Mamma o jag kan inte slita oss från den serien =)
Haha Gina är likadan =)
Var så nervös så jag åt en hel skål med popcorn *asg*


Idag var jag o mamma uppe i rastgården med Lady Ache o Cindy.
Helt underbart väder ju......
O dom verkligen älskade att springa av sig däruppe.....
Glömde ta med kamera bara...lite synd.
Men det kommer fler tillfällen.
Hälsade som hastigast på Gabbi som var ute o gick med barnen o Toja.


Ska köpa slingmedel en dag.....
Tänkte göra lite ljusa slingor.
Hade det för många år sen....
Trivdes rätt bra i det.....
Lite trist o färga det svart nu på sommaren ju, (vilket jag först tänkte).
Men det får bli lite ljusa slingor ist  =)
Måste klippa mig med.....


Nu längtar jag verkligen tills jag kan gå ordentligt igen.....
Så jag bl.a kan ställa mina hundar själv =)
Det längtar jag mest till =)
Har redan fyllt i anmälan till alla utställningarna dom ska på i år =)


Jag o mams ska ut på Centan en dag o shoppa lite =)
Evigheter sen nu ju =(


Nu ska jag ut o laga lite middag....

Hoppas ni hittade nåt intressant i min blogg idag *asg*

image75


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0