Dålig

*******

Idag hade pappa med sig mat hem från farmor så jag hoppade över naturdieten till middag o åt vanlig mat ist....
Jättegott var det...
Men jag ångrar mig bittert nu......
Allt jag stoppar i mig idag kommer upp igen.....
Även om jag så bara dricker nåt så får jag inte behålla det.....
Fy vad dåligt jag mår...
Chock för kroppen ju nu att äta mat när den bara e van vid naturdieter o sallader....
Snacka om bakslag på bantingen.....
Imorgon blir det banne mig inget syndande med vanlig mat......
Får hålla mig till naturdieter....
Haha ja jag behöver iaf inte ha dåligt samvete för jag syndade o åt vanlig mat idag....det stannde inte i magen länge ändån....
Ush jag hatar o kräka.....


Har precis vatt ute en sväng med voffsen....
I regnet *blä*
Men men sånt man får stå ut med som hundägare haha....ska inte klaga =)
Fixade Zacks o Tarzans klor idag med....
tarzan ville inte alls idag....
Fick övertala han haha.
Envis som attans den hunden.


 ska snart gå in o lägga mig i ett bad o göra en hårinpackning *skönt*
Sen blir det bara att ta det lungt ikväll.....
Orkar inte direkt att göra nåt när man mår så här dåligt.....=,(


Fick veta idag att Zacks helbror är juniorvärldsvinnare i Italien....
Det är ju lite kul =)
O deras uppfödare har precis fått en kull valpar =)
(28/7)
Funderar på att åka o titta på dom en dag =)


Nu känner jag att mitt kaffe är på väg upp igen....*suck*
Jaja....

Hej svej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0