Ögongodis *ler*

*****

Shit va stressigt jag har haft det idag......
Ullis ringde o väckte mig....men jag somnade om haha :P
Så jag vaknade o hade typ 40 min på mig att göra mig iordning duscha gå med hundar osv.....
Snacka om stress haha.


Åkte o klippte oss d första vi gjorde.....
O jag gjorde minsann ngt riktigt vågat....kapade av halva håret....o klippte upp det =)
Men jag blev såååå nöjd med det =)
Kommer ta tid att vänja sig bara =)
Känner inte igen sig i spegeln direkt haha....


Efter klippningen så gick vi o bytade ullis ring o sen gick vi o åt lunch...(ngt sen lunch men ändån haha).
Efter vi ätit gick vi o småshoppade lite =)

Sen missade vi klockan....
Så vi fick stressa bort till nagelbyggaren.....

Efter nagelbyggaren gick vi en runda till på Centan... =)

Åkte sen hem o lämnade av ullis grejer hos henne....o snackade en stund med hilde.
Sen åkte vi o solade =)
O sen inom konsum o handlade det sista för dagen =)
Träffade Jane där inne...


Åhhh vilken huvudvärk jag har!!!
Kanske inte så konstigt med tanke på all stress o allt vi hunnit uträtta idag.....
jisses vad det har gått undan....


Har hittat så mycket på centan som jag vill ha =)
Måste ut där igen en dag snart....
Måste ändån köpa nya höstkläder =)
Uppdatera garderoben lite igen *ler*


Fy fan vad jag skrattade när jag pratade med mamma igårkväll....
Jordan hade låst in sig o Davys i bilen....(med nycklarna o all maten dom hade handlat).
O han förstod ju inte att han var inlåst haha.
Han satt o lekte med nyklarna i 1 1/2 timme medans mamma o jenny stod o lockade med en massa saker utanför....
Pappa tröttnade o gick o la sig haha...
Hur som så fick dom inte jordan till att öppna bilen....
Så dom ringde brandkåren som fick komma o öppna dörren till dom....
Så när kl var 11 på kvällen så fick dom ätit middag....
haha.


Imorgon blir det party... wihoooo
Vi velar fortf mellan lödde o landskrona
För min del lockar landskrona mer hehehe
Ögongodis
Övernattning
Överaskningar
haha me like  *ler*


Nu ikväll blir blir det filmkväll o massor med mys *ler*
Tänkte hoppa in i duschen nu så man är klar när d knackar på dörren hehe

Ha en trevlig kväll gott folk....det tänker nämligen jag ha ;)
(ullis...vi hörs imorgon)


Puzz o Kram
Hellis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0