Ett annat liv *önska*

********'

Fy f*n vad ja har ont i magen idag....o mår jätteilla....
vill bara spy rakt ut.....
BLÄ
Får hoppas det går över snart.....
Vill verkligen kunna sova inatt...


Idag fick jag äntligen hem lilla Kelly =)
Petra o hennes mamma kom o lämnade henne i eftermiddags.
Satt o fikade o snackade lite o så....dom är så trevliga.
Petra sa att Tilde vill fortsätta ställa ut Kelly....hon har fastnat för henne...men det förstår jag ju...
Men det är bara bra att hon vill ställa henne åt mig för jag har ju Cindy i samma klass som ska ställas....


Ikväll var Ullis inom en sväng....
hon skulle hitta på hyss senare minsann haha....
Du e galen gumman.


Igår/natt satt jag o ullis o såg en så jäkla sjuk skräckfilm på tv....
House of wax eller nåt sånt hette den....
Det var några knäppgökar som hade varit siamesiska tvillingar som dom hade särat på...
Dom bodde i ett hus som var gjort av vax....o dom samlade på människor som kom resandes genom staden o gjorde dom till vaxdockor....så jäkla sjuk film....
O d värsta var att dom levde i den här vaxkroppen....men kunde bara röra ögonen....fy fan säger jag.....
Kommer säkerkligen få mardrömmar om det i framtiden brrrr.


Längtar tills jag får gjort min piercing nu.....
Vill ju ha tibax den....
fattar inte hur jag har kunnat ta ut alla utom den i naveln....
Saknar den i tungan o den i läppen mest....Dock blir det bara den i läppen jag gör igen....tungan gör jag ALDRIG om,,...
Ska ju bygga ut min tatuering i nacken med =()
Längtar =)


Åhhh kan jag lixom inte vakna upp imorgonbitti o ha ett annat liv....
Fy f*n vad underbart det hade varit....
Det man har nu är inte mkt att hurra för ....
*suck*
nu är man där igen o tycker synd om sig själv....



Imorgon har jag inget speciellt planerat.....
Kommer säkerligen ha ont i magen o må illa då oxå så d blir väl en lugn dag för mig misstänker jag....
Helg o allt....o bara va hemma...haha man börjar nog bli gammal *ångest*
Jaja nästa helg blir nog mer innehållsrik....
Får jag hoppas iaf....


Somnade megasent inatt.....
Var vaken o låg o skickade sms... *ler*
kunde inte sova....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0