Folk som lägger sin näsa i blöt....

.....får förr eller senare sig en rejäl kallsup....*ler*


Idag...hmmm inget kul alls som hänt....än iaf.....
Bull väder bara =(
Ska iaf va glad för att det inte regnade när jag gick med hundarna imorse...
Känns nästan som höst....brrr.
Inte konstigt humöret går upp o ned för tillfället....


Ringde sjukgymnasten innan idag, men inget svar =(


Ska ringa vetten en dag o få ny tid för vacination till Lady.
Valparna ska inte ha nån ny förrens i februari....
Snart dax o ställa ut både valpar o Lady =)
Ska bli kul o se vad dom får för bedömningar....
Cindy o Kelly ska konkurera mot varandra i ringen haha.
Har inte bestämt mig för vem utav dom jag själv ställer än....
Ska Tilde hjälpa mig så vill hon säkert ställa Kelly......
haha vi försöker lära kelly att gå i trappor....hon vill det verkligen inte...


Inatt satt jag uppe megalänge...
kunde inte sova.
mådde skit.
*trist*
Allt känns bara så hopplöst o meningslöst....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0