Helt rubbad dag

****

Ullis o jag åkte till en annan sexshop idag....haha...
Kommer bli stammisar där =P
Men vi hittade verkligen INTE dit först.....
Hade mycket problem haha.
Vattenplaning o allt ''''åh vilken jäkla åktur vi hade.....
O när vi väl kommit på rätt adress.....ja då har dom flyttat!!!!
Ullis såg inte vart hon satte fötterna så hon var nära på att ramla baklänges...fy fan så roligt det såg ut....elaka jag kunde ju inte låta bli att skratta åt henne...
Men vi fick tag i den nya adressen det låg på =)
Så till sist hamnade vi rätt =)
O jag fick köpt rätt saker idag *ler*
Köpte ju fel igår haha...blev ju lurade.
Ullis köpte faktiskt mer än mig där idag =P
Men jag ska faktiskt härma henne med en sak hon köpte....vill oxå ha sån =)
Jaja...blir väl en vända dit imorgon igen kan ja tänka mig hahahahaha.


Efter Lund så åkte vi till Lödde o åt middag på Grafitti....
Sen hem om Ullis så hon fick duschat o vi gick med hennes hundar....
Jag la mig o mös med nemo o licha under tiden ullis duschade....somnade ju...haha blev ju inte mkt sömn inatt =P
O Sen inom Landskrona en sväng för Ullis skulle hämta några grejer.....
O sen till Ica o handlade....mötte pernilla där så vi snackade lite med henne o tittade på hennes hund hon hade med sig....jättesöt cocker =)
Lovade henne att vi skulle åka o hälsa på en dag.

Efter Ica så åkte vi hem till mig....gick med mina voffs en sväng....
o när vi kommer in igen blir jag av med mitt inköp jag gjorde idag *ahhhhhhhhhhhh*
Letade som galningar....i bilen, här hemma...under stolar bord o under sätena i bilen...vände upp o ned på väskor o allt....försvunnet.....
Var sååå förtvivlad.....
Men till sist nu ikväll så hittade jag det *phu*


Jag slog i min fot idag ...igen.... i sängbenen....fyyyy fan va jag skrek....ullis undrade vad jag skrek för.....men d gör så jäkla ont när jag slår emot min brutna fot i nåt.....
Ville dö så ont jag fick.....
O har ont fortfarande *snyft*
Kommer nog va mer halt än vanligt imorgon....fy fan va d dunkar....


jag o Ullis låg o kollade på nån film ikväll.....
Sorglig....
Tristan o Isolde tror jag den hette....gick på tv.....


Imorgon ska vi iväg tidigt igen....

Nu ska jag lägga mig o sova 5 kvart i timmen haha....
Behövs verkligen,  sömn är då verkligen INTE nåt jag fått för mkt av de senaste dagarna *ler*





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0