Hoppa ner från sadeln

******
...ja ibland måste man verkligen plocka ner folk från sina höga hästar.....
För deras egen skull framför allt...
Man är ju snäll som hjälper dom av iaf...*asg*
Man kunde ju annars låtit dom falla själv.......
hahaha jag fick mig dock ett par skratt ikväll.....
Ja jösses....
Man slutar aldrig förvånas....
*asg*
Snacka om att somliga verkligen lever i en drömvärld haha.....med all rätt kanske??? hahahahaha
haha ullis var för rolig när hon hörde mig.....
hon bara
-Go Hellis Go Hellis....
hon är rolig hon...


Sov verkligen inte mycket inatt.........
Hade besök här fram till hmm två typ....tror jag
Sen efter det kunde jag inte sova....
Mådde skit....


Imorse körde ullis mig ner till AMS....
Fick en jättebra handläggare där,....
Ska dit igen på torsdag o prata mer med henne....

Efter AMS så körde vi till rastgården med ullis hundar....
Sen hem o lämnade dom hos henne sen vidare ner till Ica o handlade med oss frukost o åt här hemma framför en b-film som vi till sist stängde av.....


När Ullis åkte hem så gick jag raka vägen mot sängen o la mig.....
Fy fan ....jag har verkligen inte fått mkt sömn de senaste dagarna....
Men inte kunde jag somna inte....nä....det var väl för mkt begärt antar jag....



Ullis var inom här en runda ikväll oxå......


e verkligen helt off ikväll/natt......
Hade väl igentligen behövt gå o lägga mig o få några timmars sömn.....
Men kommer ändån bara ligga o stirra upp i taket....
Så lika bra o va uppe o göra nåt vettigt.....
Känns som man har grus i ögonen....kliar o svider.....e igentligen supertrött.....
Men men.
Kommer ändån inte somna....
Slutar väl men att man sover flera dagar i sträck sen när sömnen väl smyger sig på.....


Fy bubblan vad jag har haft ont i min fot idag....
Jag har kännt mig som en gnällig unge som klagat hela tiden....


Nu ska jag gå ner o lägga mig o kolla tv.....
Rastlös som attans bara....*suck*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0