Massor att fixa idag =)

****

Idag åkte mams o paps till blekinge igen =)


Pratade med ullis i telefon innan.....
Vi har massor att fixa idag =)
Ska först iväg o klippa oss....ska både korta av det o klippa upp det både fram o bak....ska bli väldigt skönt att få det gjort ....har behövts lääänge =)
 har en hel lista med saker som ska göras o köpas idag =)


Var iväg o handlade igår  =)
Köpte nya silverörhängen bl:a =)
Så idag måste jag köpa silverring, silverhalsband o silverarmband o silverfotlänk o piercingsmycken =)
Oxå såklart måste vi inom systemet med o handla =)
Fick två askar cigg av paps idag så jag slipper köpa det iaf...snällt.


Imorgon kommer jag va hundvakt....
Kommer ha Nemo här....
Ullis kommer o lämnar honom redan kl 5 på morgonen....
haha då vet ja inte vart jag har röven så hon får allt ta nyckel själv o lämna honom här när hon åker iväg....
Haha dessa löptikar =P
Snart sätter väl mina igång o löpa oxå....
Ska räkna gångerna jag blir biten av han imorgon hmmmm...fasar redan för det *asg*


haha ullis du var så söt i ditt nattlinne igår på Ica *asg*
Du e inte klok =P

Åhh ja känner mig stressad nu...ullis slutar 4.....
O då ska vi iväg o klippa oss....
O jag har inte kommit in i duschen än.....
Har inte tid o sitta här nu....skriver mer sen


haha thats me =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0