Min dag!

*****

Ullis ringde o påminde mig om AMS idag haha snällt.
Sen ringde hon igen när jag var på väg ner där....
Hon skrattade åt mig för jag fick ögongodis framför mig haha =)
(nej ullis jag gjorde inte det du bad om haha)

Träffade gabbi där nere när jag kom ut, så hon sa att jag kunde åka med henne hem....
Hon hade 30 min kvar av sin lektion, så jag gick o köpte en kaffe under tiden jag väntade på henne.
Skönt ja slapp gå hem iaf...har så jädrans ont i foten...
haha hon visade foto på oss två som hon hade i plånboken.....
Taget för måååååånga år sen...
haha som jag skrattade...
 jisses vad man förändras utseendemässigt genom åren...


När vi kom hem här så tog vi en cigg o snackade en stund på parkeringen...
Om allt o inget....
Inget nämnt....inget glömt.
Lika bra....
Togge kom oxå ner o snackade en stund
 med STOOOR lastbil.....
jag trodde aldrig han skulle kunna komma ut igen haha....


Nu ska jag ner o se om  ja kan få ner nån mat i strupen....
Sen ska jag ut o promenixa med hundarna en sväng...
Kelly får bara en kort runda nu när hennes ben inte är bra...


Hej svej på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0