MÖGDAG VS MÖGKVÄLL

*******

Fy fan va jag har vatt ledsen idag......
Mått riktigt skit!


Ullis kom förbi en sväng innan ikväll....
Hon måste ha fått en chock när hon kom in o såg mig sitta kvidandes o ledsen i trappan....
Satt o snackade en stund med henne...
Vi var lika kloka på informationslappar på pillerburkar....
Hon drack gammal mjölk o jag knaprade piller som gått ut för flera år sen.....men vad gör man i nödsituationer??
Men imorgon ska iaf tabletterna hunnit verka.....*önska* (förväntar mig inte för mkt eftersom dom var gamla)
(ullis tack för din hjälp o ditt stöd ikväll)
Jahopp så nu blir det en väldigt lugn vecka för mig....
Inget festande....inget solande =(
Det som jag är mest ledsen för är faktikst solningen =(
hade ju tänkt sola imorgon...men men.

Jag o ullis hade småproblem ikväll oxå....
Kulor som rullade...*hrm*
Vi måste ha sett roliga ut när vi låg o kröp rundor på golvet...
Haha resten lämnar jag osagt :P

var på G o öppna en flaska vin innan....
Men vi gjorde aldrig det...
Tog vårt förnuft till fånga för ullis skulle upp o jobba imorgonbitti o jag kommer inte kunna dricka nu på ett par dagar?!?! iaf.
Jaja det tar vi igen nästa helg =)

Haha Kelly var för söt innan idag när jag låg i badet....
Hon var sååå nyfiken på vattnet....
Inte så lätt o slappan av i ett bad om man har 4 par ögon som stirrar på en över badkarskanten...
Dvs kelly cindy ache o lady...
haha lyfte upp kelly för hon skulle känna på vattnet....Men hon ville då verkligen inte bada med mig haha...


Suck....nu sitter man här igen o kan inte sova.......
Börjar bli smått drygt nu...

Ska gå ner o slänga mig i soffan...
Blir väl att man somnar där inatt ....igen....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0