Nått botten igen

....och det är drygt som F*n!
Allt känns så jäkla meningslöst för tillfället....
Man följer bara med strömmen nu känns det som...
Inget spelar ngn roll längre....
Vatt nedstämd ett par dagar nu...blir bara värre...
Massa bråk osv....
Jobbigt
Just nu vill man bara släppa alltihopa o fly bort ett tag.....hade varit så himla skönt....
Börjat ett nytt liv nånstans o lämnat det livet som man har nu, bakom sig....
*önska*
Har stängt av mobil o msn...kommer vara okontaktbar ett tag framöver så ni vet det.....


Var o solade igår med ullis...
Efter det så åkte vi o piercade oss i Landskrona....*aj*
Höll på o svimma när jag såg ullis blod som rann....örk.
Spöregnade ute (som vanligt när vi ska göra nåt).

(synd folk ska ha så mkt emot att hon o jag umgås igen bara).
Hon o jag HAR varit mycket ovänner i våra dagar....
O vi HAR pratat mycket skit om varandra, men vi har lagt allt det bakom oss....
Synd ni andra inte kan göra detsamma........

Efter att vi piercat oss åkte vi o åt....(eller så gott det gick med piercingen iaf hrm).
Ullis slog till sin flera ggr under kvällen....yrpanna.

Var nere på Konsum o handlade på hemvägen......
Sen åkte vi hem till mig o kollade tv o snackade skit....
Var iväg en sväng inatt med......
Nattliga utflykter....luv them.


Idag vet jag inte vad som händer.....
Har bara varit hemma o städat lite....
Gått med hundar o det där vanliga med.....
Kanske att Ullis kommer förbi senare o förgyller min tillvaro genom att klaga på sin piercingsmärta så jag slipper va ensam om den *haha*
Allting är lättare om man är två *ler*


Imorgon vill jag verkligen hitta på nåt kul.......vet dock inte vad bara....
Just nu känns mitt liv verkligen som en skiva som har sats på repeat....
Alla dagar e likadana i stort sätt.....
Samma eviga tjatande om o om igen.....
Åhhhh vilket trist liv man har......
Inte konstigt man mår skit......
*suck*


Nu ska ni slippa mitt tjatande.....

Hej svej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0