Skitsnackshetsning

*****

Ja som överskriften beskriver.....
Det är ju attans vad folk ska snacka skit om varandra....
Jag fattar banne mig inte att dom orkar lägga energi på sånt onödigt skit....
Rena rama skitsnackshetsningen ....
Haha jag har då verkligen kommit ifrån allt sånt den senaste tiden,....
Medans andra verkar gå igång mer o mer för var dag....
Var man än läser i folks bloggar så skriver dom skit om varandra....
Varför lixom????
Ok det är rätt underhållande läsning får jag erkänna....
Alltid kul o ha nåt att läsa =)
Rena rama dokusåpan haha =)
Här behöver man inte sätta på tv:n o följa en massa serier....
Det räcker att sitta en stund vid datan *asg*
(ok jag har inte varit en ängel i mina blogginlägg alltid....men det är bra längesen nu jag fick för mig att skriva illa om ngn)
O det är oxå bra längesen jag stod med i nåt illatalande blogginlägg.....
Så hur svårt kan det vara igentligen.....sluta skriva skit om andra så ska ni se att dom oxå slutar skriva skit om er.....
Svårare än så är det faktiskt inte....


Innan idag så kom Ullis förbi....
Hon skulle komma inom efter jobb senare o snacka lite.


Har betalat in utställningen till Sofiero idag....
Hade ju tänkt ställa på SDHKS utställning på söndagen där med, men hörde igår av Petra att dom har flyttat den utställningen på söndagen till Örkelljunga...en lite längre bit bort så jag hoppar över den faktiskt....
Blir bara Lördagen på Sofiero jag ställer på....
(
SÅ NI SOM TÄNKT STÄLLA PÅ SDHK:S UTSTÄLLNING PÅ SÖNDAGEN,
TÄNK PÅ ATT DEN ÄR FLYTTAD OCH KOMMER EJ VARA I HBG/SOFIERO)


Har uppdaterat lite på min hemsida idag....
Titta gärna inom där om ni vill =)
www.freewebs.com/helenap/




Kommentarer
Postat av: Guess?

Och du och Ullis, ni snackar inte LITE skit om varandra? Eller oj, nä JUST nu är ni ju vänner IGEN! ;o)

2008-08-05 @ 09:34:43
Postat av: Helena

Jodå hon o jag har snackat mycket skit om varandra tidigare när vi varit ovänner....

Har nog snackat lika mkt skit båda två....

Men vart vill du komma med det????

det var förr...inte nu.

LÄS IGEN SÅ KANSKE DU LÄSER RÄTT!!!!!

(ok jag har inte varit en ängel i mina blogginlägg alltid....men det är bra längesen nu jag fick för mig att skriva illa om ngn)

O det är oxå bra längesen jag stod med i nåt illatalande blogginlägg.....

Så hur svårt kan det vara igentligen.....sluta skriva skit om andra så ska ni se att dom oxå slutar skriva skit om er.....

Svårare än så är det faktiskt inte....

2008-08-05 @ 12:52:55
Postat av: Jessie

Läs om läs rätt. Så heter det.

Ja jag håller med första inlägget, roligare för omgivningen när ni är ovänner då alla smaskiga detaljer och nyheter kommer fram, att Ullis knullat med sin systers man och att hon stalkar dig mm mm. Har aldrig tidigare stött på några sk vänner som snackar så mycket skit om varandra, inga ovänner heller för den delen. Den typen av skitsnack ni kör mot varandra hade i de flesta andras liv varit oförlåtligt, men inte hos er. Kör väl er favorit som avslutning: asg ler hahahaha

2008-08-05 @ 14:11:53
Postat av: Helena

Azzå jag o ullis står nog båda fast vid vårt snack om varandra...det är faktiskt lixom inget som vi inte själv har sagt till varandra öppet....

Inget hyshande om det här inte....här kör vi raka rör.

2008-08-05 @ 18:44:17
Postat av: Helena

Haha så jäkla kul att folk stör sig på vem man umgås med nuförtiden....

2008-08-05 @ 18:45:43
Postat av: Jessie

Tror ingen bryr sig nämnvärt på att ni är vänner, ni verkar ju inte ha så många fler. Frågan är bara varför man är vän med någon man säger sig tycka så illa om? Är det för att ni inte har andra vänner?

2008-08-05 @ 20:30:05
Postat av: Helena

Verkar som det tydligen är "nån" som bryr sig på att vi e vänner....nån som stör sig på att vi kan lägga vårt skitsnack om varandra åt sidan....

Frågan är varför?

2008-08-06 @ 00:38:47
Postat av: HELLIS

HELLIS O ULLIS=BÄSTA VÄNNER



Aceptera det bara

2008-08-06 @ 01:27:23
Postat av: ulrika

hahah hellis vi e ju bästisar asg!!!!!hahah sen i helgen snackar vi skit om varandra en dag sen leker vi igen hahaha...love you

2008-08-06 @ 01:43:05
Postat av: Helena

haha precis gumman =)

Kul när folk stör sig på det =)

2008-08-06 @ 01:44:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0