Sömnlösa nätter.....

  • ***

    Dessa sömnlösa nätter.....Suck.
    Fast inatt var det mitt eget fel faktiskt.....
    Låg o skrämde upp mig själv tidigare på kvällen så inatt kunde jag ju inte sova *brrr*
    (vilket jag iofs var beredd på)


    Dagen idag har inte varit jätteskoj precis.....
     Trött nedstämd o ledsen
    Mår verkligen skit idag
    Det har kommit så tätt den sista tiden....
    Och det är sjukt jobbigt.


    Ullis frågade om ja ville hitta på ngt senare....
    Så då slipper ja va ensam ikväll iaf.
    Känner verkligen inte för o sitta själv här hemma.

    Pernilla kom förbi en sväng innan idag...
    Hon hade vatt o hämtat Robin på dagis.
    O hade Vinzent och Camorra med sig...
    O jisses vad dom båda killarna har växt till sig =)


    Hade besök här igårkväll/inatt.....
    Blev smått mobbad för en replik jag själv inte tycker är speciellt skoj =(
    Verkligen inte....
    Men men jag kommer väl oxå kunna skratta åt den i framtiden....
    .......Trist men sant.....
    Bara att inse .....vissa saker duger man tydligen till.....andra inte.
    *snyft*


    fy bubblan vad kallt det har varit idag....
    Suttit med jacka på o allt när jag vatt ute....
    Brrrr verkar som att sommaren är över.....
    O jag har inte fått gjort nåt kul alls denna sommaren....
    Ingen marknad
    Inga utefester
    Inget Tivoli i köpenhamn
    Inte ens en jäkla rutten mjukglass har man köpt....
    Hellis has no life------


    Ska höra med ullis om hon vill med o sola i byn imorgon.....
    Vem orkar ligga o pressa flera timmar i solen när man kan sola solarie 20 min med samma resultat lixom....
    Hahahahahaha


    Nu ska jag promenixa med voffsen en sväng sen ska jag in o lägga mig i ett lååångt o sköönt bad =)

    Puss o kram
    Hellis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0