Tabu *asg*

*****

Igår tog jag o ullis oss en sväng till malmö.
Haha var inne på Tabu....
Ullis o jag blev pålurade o köpa en sak....hrm.
När vi kom ut till bilen sen så läste vi på förpackningen att det var för killar *asg*
Fick in o lämna tillbaka dom....
Den för tjejer var slut =(
Men vi får leta upp den nån annanstans *ler*
När vi sen är i bilen igen....inser Ullis att "rattmuffen" hon köpte där inne låg i påsen som vi lämnade ihopa med det vi lämnade tibax.... haha o inte nog med det....dom hade hunnit stänga ju när hon insåg det så hon fick ringa in där så dom kom ut o öppnade igen *asg*
Vilka skattattacker vi fick....
killarna på restaurangen hade väldigt skoj åt oss haha....
 ullis när vi umgås så hamnar vi alltid i trubbel......
*haha*
Jaja men Ullis fick köpt en rattmuff igår iaf....det var då allt som blev inhandlat....


sen körde vi hemmåt Kävlansh igen....
Tog en cigg o snackade lite skit....
Knackade på o väckte Ullis mamma för vi hade ju ingen tändare haha....


Väckte halva huset när jag kom in igen....jäkla hundar som skäller så fort man rör handtaget....här kan man då inte smyga haha.


Har inte fått mycket sömn inatt...tror jag somnade närmare 6 imorse....?!?!?!?!?!
Sen kom valparna in o väckte mig tidigt ....
Ville bara dra täcket upp över öronen o somna om....
Men d gick ju inte....
Hundarna kröp in under täcket o började bita mig i fötterna *lagom glad blev ju jag*
Så till sist fick jag asat mig upp från sängen o tatt hundarna på en promenad =)
När jag gick med Lady o kelly så mötte vi två andra papillons...alltid kul när man träffar på andra av samma ras som man själv har....
Stod o pratade en liten stund så hundarna fick hälsa o så....


Ush känner mig nästan bakfull idag.....helt seg.
Händelserik dag/kväll/natt igår ;)


Har hittat en del tatueringar som jag väljer mellan.
Vill bara ha gjort min tatuering ju.
O min piercing såklart =)
wihooooo

 
Nu ska jag gå o slå en pling till Ullebulle...

Have a nice day

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0