Tatueringar o piercingar

*******

Varit ute en sväng med ullis ikväll.....
Började med att åka till betet där hon har sin häst nu.....
Jag blev störtförälskad i en pålle där....vill ha.


Efter betet körde vi till lödde en sväng.....
Jag behövde ju fylla på mitt förråd *ler*
Ullis med kom vi på *asg*
*Många järn i elden * hmmm hhaha


Imorgon ska vi åka till Malmö ;)
O vad vi ska göra där....hmm ja gissa *ler*


O sen ska vi beställa tatueringstid =)
Finns så många jag vill göra...
Men vet nog redan vad ja ska börja med =)
Ullis gav mig många lockande förslag nämligen =)
Tänkte göra min piercing samtidigt ;)


Haha vilka skrattatacker vi fått ikväll......
Vad ståååångas duuuuu meeeeeed?????
hahahahaha
Haha folk undrade nog vad vi höll på med =P
Ullis va ju så smart så hon försökte dricka samtidigt som jag nämnde "vad stååångas duuu meeeed?...
Ja ni kan ju gissa er till hur det slutade.....


Imorgon ska vi åka till betet igen en sväng......
Jag föll ju pladask för pållen där var....
Så jäkla fin...


weee jag längtar tills vi ska tatuera oss =)
Vill göra det NU =)


Ah förresten...jag har glömt att berätta att jag hittat ögongodis minsann *ler*
Nu har man nåt att vila ögonen på om dagarna =)
O på nära håll med...kan inte bli bättre-..
Me like =)
Här ska det bli flörtande kan ni tro *ler*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0