Jacub

******

Åhhh va jag e trött idag.......
La mig megasent inatt.....
Satt först uppe hur länge som helst o snackade på msn....
Sen tänkte jag följa med o hämta folk i Malmö vid 2 tiden.....
Men vi skippade det till slut för han korkade upp ist haha....
Så då blev det snack om jag skulle gå upp o dricka grogg o tequila....
Men när klockan närmade sig 4 imorse o jag fortf inte kommit iväg....så kände jag bara att d  var onödigt att börja dricka så pass sent....
Även om kl bara är onödiga siffror (enligt nån), så slutade det med att jag gick o la mig istället.....


Låg vaken jättelänge o grubblade på saker....
Kunde inte somna....
Massa tankar gick rundor i huvudet på mig.....
Och när jag väl somnat så drömde jag om Jacub....
Drömde om en massa saker som vi har gjort tillsammans som jag hade glömt bort helt......
O hur sjukt är inte det att dom sakerna kommer fram igen i en dröm lixom???
Inga märkvärdiga saker kanske....men ändån minnen som kom upp igen....
Det slutade ju med att jag vaknade o var lite ledsen.....
O sen kunde jag verkligen inte somna efter det....
Ush jag har verkligen jättedåligt samvete för jag inte har varit vid hans grav än.....
Inte en enda gång på 4 år....
Ska höra med Ullis om hon vill följa med dit en dag....
Vill inte göra det ensam....
=,(


Idag när jag gick morgonrundan med kelly så mötte jag Malin A.
Så vi stod o pratade rätt länge....
O under tiden vi pratar så tappar jag min piercingkula i läppen.....
åhhhhh lycka till med o hitta den igen lixom....
Hade sån tur var fler hemma...


Idag har jag inget speciellt planerat.....
Ska bara ta dagen som den kommer.....
Imorgon ska jag till doktorn...


R.I.P
Jacub du finns i mina tankar




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0