Månsken *asg*

'****'

Det blev då inte mkt sömn inatt =(
Somnade sent...vaknade...somnade...vaknade....
Ja ungefär så har min natt/morgon sett ut....


Ullis kom in om här innan hon skulle iväg o jobba.....
Jag längtar oxå efter att få jobba nu....
Vill bara hitta nåt man trivs med.
Sjukskrivningen går ju snart ut.


Vet inte vad som händer idag....
Ullis kommer nog jobba till sent ikväll =(
Så jag får väl hitta på nåt själv....
Utan mitt bihang =)
Hur nu det ska gå haha =)
Kanske min tur  o titta på månskenet ikväll *hahahahahaha*
Sorry gumman....jag var bara tvungen =)


Ullisgumman o jag ska ut på Centan en dag o storshoppa =)
Får ha den stora plånboken med....
Vi hittar ju alltid för mkt o köpa när vi e iväg =P
Hur många ggr har inte räkningspengarna fått lida för oss gumman *ler*
Varenda gång i princip hahahahaha


nu ska jag inte sitta här o babbla för mkt =)

Har andra saker för mig...
Hej svej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0