Sova med ett öga öppet inatt *brrr*

*****

Fy f*n vad jag har mått dåligt idag......
Sovit o sovit....
fast nu frammåt kvällen har jag mått bra igen =)
Tror d var sömnen som behövdes....
ullis kom hit en stund o snackade innan...
Annars har dagen varit väldigt lugn,.....


Imorgon ska jag på möte med min handläggare kl 2....
Störigt att jag måste gå både dit o hem....
Kommer ha svinont i min fot sen ....
Har redan haft olidligt ont idag *suck*


haha kellie o ache var för roliga innan idag när jag låg i badet......
Dom ville sååå gärna hoppa i o bada dom med.....fick stoppa dom flera ggr....

Ush lilla kellie har ont i sitt ena bakben....stackaren.
hon piper o hoppar på tre ben imellanåt....
Ska kolla det med veterinär....vill inte hon ska gå o ha ont.

 
Ullis....gissa vad som har ringt o pipit hela kvällen igen???
Fattar det banne mig inte....
Alltid när vi e ensamma här så strular telefonen....
Så jäkla obehagligt.
Kommer sova med ett öga öppet inatt.....
O tänt överallt haha.....
Inte konstigt att man har sömnproblem....
nu önskar man att man hade sin lilla etta på jakobsgatan istället =)


Tänkte följa med till ullis pålle o rida lite en dag =)
haha jag har inte ridit på evigheter nu....
Sist var när jag o charlott red ut på tigris o herman. 
O det är väldigt längesen...
Finns inget mysigare än att lunka rundor på en hästrygg i skogen....
Saknar det väldigt mycket....


Nä nu får jag gå o lägga mig o försöka sova lite.....
natti på er alla



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0