Trevlig kväll/natt *ler*

***

Igår gjorde jag inte mycket på dagen.....
Tog det allmänt lugnt bara.....
Var en sväng uppe i rastgården med voffsen o så bara...


Var iväg en sväng igårkväll/inatt
Behövde komma ut lite....
Hade väldigt trevligt *ler* ;)
Sen efter det partaj....eller partaj var d väl inte för mig....höll mig nykter....
Sen på hemvägen var jag inom ullis en stund o snackade skit o höll henne vaken....
Hon skulle ju upp kl 7 o jobba igen....
O hon ska jobba ända till 9 ikväll.....
Stackaren....


Sen när jag kom hem från Ullis låg jag vaken till kl 4 nästan o snackade med "nån"...(onödigt o nämna namn)...Finns allt för många nyfikna näsor som läser....
Men man blir alltid lika glad när han hör av sig... =)



Lite senare idag ska jag ner o handla lite...
men annars ser dagen väldigt lugn ut för mig...
Skönt.
Ganska slut efter gårdagen/kvällen/natten *ler*



Det är ganska märkligt hur man kan trivas så pass mkt i en annan persons sällskap.....
Det är så skönt att ha nån som man verkligen kan prata med om allt.....
Även fastän det inte alltid har vatt som en dans på rosor för oss....(verkligen inte).
Det har varit mycket bråk, missförstånd, svek, lögner o tårar genom åren....
Men ändån trots allt det så kan allt ändras till det bättre....
(nämner inga namn här heller, folk tror säkert det är ullis jag syftar på nu....men tyvär måste jag göra er besvikna, det är inte henne jag tänker på när jag skriver detta.......


Har haft ont i min läpp flera dagar nu (piercingen).
Men när jag vaknade imorse var det onda borta *skönt*
Nu blir det banne mig inte fler piercingar.....
Saknar den i tungan väldigt mkt....men vågar inte göra om den... =(
Ska bara få gjort mina tatoos med,sen är jag nöjd =)
För stunden iaf haha....
Hittar alltid nåt nytt att göra sen =)


Jahopp så vad har denna kvällen att erbjuda tro?????
Funderar på att korka upp lite senare iaf....
Har ju både tequila o bacardi hemma *mums*
Sen får vi se vad som händer.....*ler*
Tänker då verkligen inte sitta hemma denna lördagskväll =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0