Utlurad i sumpmark *grrr*

****

har ni nånsin kännt att ni har gått ner er så pass mkt att ni inte ens orkar ta tag i det viktigaste????
well.....där har jag hamnat nu känns det som.....
Mår blähä.
Inget spelar ngn roll längre.....
E likgiltig....

Idag har jag spenderat dagen med ullebulle.
Vi var först o släppte hundarna i rastgården....
Sen var vi en sväng ute på betet hos hennes häst med en hel kass äpplen....
Men hästarna var ju på andra sidan mot vägen *morr*
O det är ett attans så stort ställe den hästen går på.....
Efter en lååång promenix hittade vi pållarna....
Snacka om ont i foten efter den rundan....grrrr.
O inte var man ren direkt heller
Emeil fnös ju så det kom slem över hela mig *blä*

På tillbaka vägen kom ju ullis på att vi skulle gena genom skogen-......
O visst det var jag ju med på.....
Men när jag insåg att hon lurat ut mig i sumpmark var jag inte lika glad på henne....
Trodde banne mig aldrig vi skulle ta oss över.....
O värst av allt.....där hoppade grodor!!!!!
(o jag har väldig stor grodskräck)!!!!!!!!!
Fy jag skek o hade mig....hördes säkert genom hela skogen....
Höll på att halka flera ggr....
lera upp till midjan nästan haha....örk
Ett under att jag höll mig på benen där....
Brrr, dit lurar hon mig verkligen INTE igen!!!

Efter betet så körde vi hem o lämnade hundarna o sen körde vi o solade =)
Det var bara sååå skönt.
(kom dock på att jag äter medicin medans jag låg där ...men men när jag väl kommit på de hade jag redan solat halva tiden ändå så d var bara att ligga kvar o hoppas på det bästa)
Efter solningen hämtade vi mat med oss....
Körde inom konsum o handlade.
Sen hem hit o åt.....d första vi åt på denna dagen....haha.
busy womans haha.

Efter vi ätit så blev det en välbehövlig dusch haha ....
Sen blev det filmtajm......
Men vi snackade oss igenom hela filmen typ ändån haha....Vi klarar aldrig följa en film *asg*


Imorgon har jag en del samtal att ta itu med....suck...hatar telefonsamtal.....
men men ....i have too....


Så skönt det har vatt att ha haft en massa att göra idag....
Inte haft tid o tänka på en massa skräp....
Annars går det en massa onödiga tankar i mitt huvud om dagarna.....
Men men dagen e inte slut än.....
Värst e nätterna.... =(
Kan aldrig sova ....tankarna rusar genom huvudet på mig bara då...ligger sömnlös....
Inte konstigt att man är helt utmattad om dagarna.....


Nu ska jag gå o diska o städa lite.....
Inte lönt att gå o lägga sig.....hade bara legat o stirrat upp i taket ändå ju....


Puss o Kram
Helena


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0